arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

دنیزلی: می‌دانم مرا آورده‌اند که تراکتور را قهرمان کنم/ ایران را کشور دوم خودم می‌دانم

سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: خیلی خوب می‌دانم مردم تبریز و هواداران تراکتور چه انتظاراتی از من دارند و من را آورده‌اند که تیم‌شان را قهرمان کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: از آنجا که ایران را کشور دوم خودم می‌دانم امیدوارم ویلموتس در کارشان موفق باشند.

به گزارش خبرورزشی، مصطفی دنیزلی عصر روز گذشته در حال رفتن به محل تمرین تیم جدیدش تراکتورسازی بود که با او گفت‌وگویی اختصاصی داشتیم و از مربی بزرگ ترکیه‌ای سؤالاتی را پرسیدیم.

هواداران تراکتور از شما انتظار بزرگی برای قهرمانی در لیگ دارند؛ می‌توانید به حسرت آن‌ها خاتمه بدهید؟
بله خیلی خوب می‌دانم مردم تبریز و هواداران تراکتور چه انتظاراتی از من دارند و من را آورده‌اند که تیم‌شان را قهرمان کنم.

* حالا می‌توانید به این مهم برسید؟
باور کنید از لحظه‌ای که به من پیشنهاد شد در این فکرم که ببینم بازیکنان تراکتور چه کسانی و دقیقاً با چه پتانسیلی هستند به همین دلیل هم باید نفرات را جمع کرده و آن‌ها را خوب ببینم و با آن‌ها صحبت کنم. مطمئناً بعد از اینکه بازیکنان تیم را دیدم بهتر می‌توانم حرف بزنم، اما صرف نظر از این موارد همه انتظارات مردم و هواداران تراکتور را می‌دانم و تمام سعی‌ام را انجام می‌دهم که خواسته هواداران تراکتور را برآورده کنم.

* اما با هواداران پرشوری که برای استقبال از شما به فرودگاه آمده بودند برخورد خوبی نشد و آن‌ها به شدت ناراحت شدند!
من از تمام طرفدارانی که برای استقبال از من به فرودگاه آمده بودند معذرت می‌خواهم و به طرفداران می‌گویم دست من نبود. باور کنید من در آن قضیه و مشکل به وجود آمده کاملاً بی‌تقصیرم. چون ازدحام زیاد و شلوغ بود مرا از در دیگری خارج کردند و...، اما به هواداران‌مان می‌گویم در اولین فرصت حتماً با آن‌ها دیدار کرده و حرف‌های‌شان را می‌شنوم.

* دستیاران ترکیه‌ای با خودتان می‌آورید؟
دستیاران ایرانی‌ام که ساکت الهامی و ناصر صادقی هستند، اما یک مربی دروازه‌بان‌های ترکیه‌ای و یک مربی بدنساز هم از ترکیه در آینده‌ای نه چندان دور به کادر فنی ما اضافه خواهند شد.

* سؤالات دیگری هم داریم که باید بپرسیم!
ببخشید من به محل تمرین رسیده‌ام و باید به کارم برسم.

* فقط یک سؤال دیگر، نظرتان در مورد ویلموتس چیست؟
من از زمانی که ویلموتس بازی می‌کرد او را می‌شناسم، او فوتبالیست خوب و قابلی بود، اما او را در زمان مربیگری خیلی دنبال نکردم با این وجود از آنجا که ایران را کشور دوم خودم می‌دانم امیدوارم ایشان در کارشان موفق باشند و با نتایج و بازی‌های خوبی که تیم ملی ایران انجام خواهد داد بتوانند مردم ایران را خوشحال کنند.

نظرات بینندگان