arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

غفوری استقلالی ماند

مذاکرات جنجالی «وریا غفوری» با استقلال در نهایت با وساطت کامران منزوی موافقیت آمیز بود و این بازیکن برای عقد قراردادی یک ساله با آبی پوشان تهرانی به توافق رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

غفوری استقلالی ماندتمدید قرارداد وریا غفوری با باشگاه استقلال در روزهای اخیر با جنجال‌های زیادی همراه بود و درگیری لفظی شدیدی میان او و معاون ورزشی استقلال شکل گرفت.
غفوری امروز مذاکرات جدیدی را با کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه داشت و در نهایت مذاکرات فشرده طرفین به توافق منجر شد.
غفوری با استقلال برای عقد قراردای یک ساله به توافق رسید.
هیأت مدیره باشگاه استقلال در سال ۹۷ خود تصویب کرد با بازیکنان بالای ۳۰ سال بیشتر از یک فصل قرارداد بسته نشود.
چند روز پیش معاون باشگاه استقلال با انتقاد از درخواست‌های غفوری برای تمدید قرارداد اظهار داشت: وریا غفوری درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدوداً نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیأت مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است.
غفوری در واکنش به حرف‌های علی خطیر اظهار داشت: آنچه که اسمش شفاف سازی گذاشته شده به نظر من برای تحریک بازیکن برای ترک تیم است و البته زیر فشار قرار دادن بازیکن که خود این موضوع هم رویه مناسبی نیست. در باشگاه با شخصیتی مثل استقلال نباید این اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: او از بدو ورود تلاش کرد با ورود به مباحث پر سر و صدا برای خود محبوبیت درست کند که البته موفق هم بوده است؛ اما نتیجه این صحبت‌ها و هیاهو چیست و چه دستاوردی برای استقلال داشته است؟ من از او می‌خواهم طبق صحبت‌های قبلی نتیجه رأی سوپر کاپ را اعلام کند و من حرف‌های خطیر را در مورد شفر شرم دارم آنها را به زبان بیاورم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان