arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش همکاری اپل با چینی ها تا هشدار به روزرسانی مرورگر فایرفاکس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل اعلام کرده که به زودی تولید قطعات خود را در خاک چین کاهش می دهد این موضوع نشان می دهد جنگ تجاری چین و ایالات متحده وارد فازی جدید شده و به طور علنی شرکت های بزرگ و سرشناس ایالات متحده را نیز درگیر کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت «نورو» نوعی ربات جذاب و خودران طراحی کرده که می تواند نسل جدیدی از تحویل و سفارش پیتزا را رقم بزند. این ربات جذاب به شکل آزمایشی در منطقه هوستون ایالات متحده فعالیت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با وجود این که طی روزهای اخیر خبرهایی امیدبخش از انتشار ارز دیجیتال شرکت فیس بوک منتشر شد، اکنون قانونگذاران ایالات متحده موضعی انتقادی و منفی نسبت به انتشار این ارز دیجیتال دارند که "لیبرا" نامیده می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر اهل استفاده از مرورگر فایر فاکس هستید هر چه سریعتر مرورگر خود را به روزرسانی کنید چرا که به نظر می رسد نسخه فعلی دارای یک مشکل امنیتی بزرگ است و باید یک پچ اضطراری امنیتی دریافت کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها که اکثر برندها به دنبال ایجاد تحول در محصولات خود هستند، برندهای موبایل روی دوربین های چندگانه متمرکز شده اند و بر همین اساس نیز موتورولا گوشی جدید خود را با دوربین چهارگانه تولید کرده است.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید. 

روز گذشته دومین نسخه بتا ios13  معرفی شد و طبیعتا بسیاری از کاربران مشتاق استفاده از این به روزرسانی هستند، گرچه این به روزرسانی هنوز در اختیار همه قرار ندارد، اما ویژگی های این نسخه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان