arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۰

وزيرعلوم: رييس پيشنهادي دانشگاه آزاد 21دي انتخاب مي‌شود

وزير علوم تحقيقات و فناوري گفت:‌ گزارش جلسه اخير هيات امناي دانشگاه آزاد را روز سه شنبه اين هفته به شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه مي‌كنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير علوم تحقيقات و فناوري گفت:‌ گزارش جلسه اخير هيات امناي دانشگاه آزاد را روز سه شنبه اين هفته به شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه مي‌كنم.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، دكتر كامران دانشجو روز دوشنبه در حاشيه مراسم تقدير از خانواده شهداي وزارت علوم با اشاره به جلسه 30 آذر ماه هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي، گفت: بنده اين گزارش را روز سه شنبه اين هفته به شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه مي‌كنم چرا كه مسئوليت بنده در ارتباط با اين موضوع بوده است و شوراي عالي انقلاب فرهنگي تعيين تكليف مي كند.

وي با بيان اينكه گزينه‌هايي در خصوص رياست دانشگاه آزاد مطرح شد، گفت: اما قرار نشد اين گزينه‌ها را بيرون اعلام كنيم.

وي با بيان اينكه شركت بنده در آن جلسه يك ماموريت بود و آن انتخاب رييس پيشنهادي دانشگاه آزاد و معرفي آن به شوراي عالي انقلاب فرهنگي بود. در واقع اين ماموريتي بود كه شوراي عالي انقلاب فرهنگي آن را به بنده سپرد.

به گفته دانشجو، در اين جلسه تعدادي از افراد مطرح شدند و با توجه به اينكه شناخت روي برخي از افراد كمتر و يا بيشتر بود، قرار شد افراد انتخابي شرح حال اجرايي و علمي خود را تا 10 دي ماه به دفتر بنده ارسال كنند تا من نيز اين اطلاعات را براي اعضاي جلسه سي‌ام هيات امناء ارسال كنم و در جلسه 21 دي بر روي آنها صحبت شود.

به گزارش ايسنا، عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي ادامه داد: قرار شد اعضاي هيات امناء بر روي افراد پيشنهادي و يا افراد ديگري كه مي‌خواهند مطرح شوند تحقيق و بررسي كنند.

دانشجو تاكيد كرد: رزومه‌هاي گزينه‌هاي پيشنهادي را به اعضاي هيات امناء ارائه خواهم كرد و حداقل موضوعي كه وجود دارد اين است كه افرادي كه معرفي شده‌اند كانديداتوري خود را قبول دارند.

وزير علوم در خاتمه تاكيد كرد: در جلسه 21 دي ماه قرار است تنها موضوعي كه مطرح مي‌شود، بحث انتخاب رييس دانشگاه آزاد است. در واقع مابقي تصميماتي كه گرفته شد منوط به اين تصميم است. برايان اساس تصميم بر اين شد كه تا جلسه بيست و يكم هر كس هر تحقيقيرا مي‌خواهد انجام دهد. در روز بيست و يكم بايد رييس پيشنهادي انتخاب شود و در همان جلسه نيز انتخاب مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
1
0
enshaallah jasbi nabashad
نظرات بینندگان