arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۰

فرصت 10 روزه برای بازگشت قیمتهای قانونی به بازار لبنیات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به جلسه فوق العاده بررسی وضعیت قیمت شیر و فرآورده های دامی گفت: واحدهای تولیدی که خارج از چارچوب قانونی قیمت ها را افزایش داده اند، حداکثر 10 روز برای بازگرداندن نرخ ها به روال قانونی فرصت دارند.

سید جواد تقوی  درگفت وگو با ایرنا گفت: دراین جلسه که با حضوراتحادیه دامداران و انجمن صنایع لبنی برگزار شد، غیرقانونی بودن افزایش قیمت ها و ضرورت برخورد با متخلفان مورد تاکید قرار گرفت .

وی گفت : واحدهای دامداری باید شیر ممتاز با 3.2 چربی و زیر 100 هزار بار میکروبی را هر کیلوگرم حداکثر 600 تومان به فروش برسانند و نرخی غیر از این غیر قانونی است .

تقوی افزود: بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مکلف شده اند تا با کنترل و پایش بازار با واحدهای متخلف برخورد کنند .

این مقام مسئول این موضوع را نیز گفت که واحدهای دامی می توانند با توجه به افزایش نهاده های دامی و قیمت تمام شده درهماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی استدلال های خود را برای بررسی قیمت تمام شده شیرخام و سایر فرآورده های دامی ارایه دهند که در صورت محاسبه اگر موضوع تعدیل یا اصلاح قیمت ضروری دانسته شد از طریق سازمان حمایت اقدام می شود .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
0
0
امکان ندارد مرده ایی که وارد قبر شد دوباره زنده شود . اکر قینت ها مجددا به حالت اول بر نگردد یعنی نتوانند ،در این صورت وزیر بازرگانی باید استعفاء دهد.ولی هییچ اتفاقی نمافتدد واز این بالاتر هم می رود مطمعنا
نظرات بینندگان