arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۸

احتمال وجود شارژ سریع 45 واتی در «سامسونگ گلکسیA90»

 برخی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است  گوشی گلکسی A90 سامسونگ بخشی از سری گلکسیR  جدید و دارای شارژ سریع 45 واتی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 برخی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است  گوشی گلکسی A90 سامسونگ بخشی از سری گلکسیR  جدید و دارای شارژ سریع 45 واتی باشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، داستان گلکسی A90 سامسونگ بسیارعجیب است. طی چند ماه گذشته، این گوشی وجود خارجی نداشت و صحبت ها در مورد گلکسی A80  بود. مدتی بعد اعلام شد که قرار است این گوشی تحت نام A90 عرضه شود. بعد از اینکه A80 رسما معرفی شد، شایعاتی جدید در خصوص A90  بار دیگر مطرح شد، اما این بار مشخص شد که اساس A90  یک گوشی هوشمند مستقل است.

این مقدمه باعث می شود ما برای دومین بار دچار تردید شویم که آیا واقعا قرار است گوشی جدید سامسونگ واقعا با نام گلکسی  A90  عرضه شود یا باز هم با رد شدن این نام رو به رو می شویم . تا جایی که می دانیم ظاهرا این شرکت در حال آماده شدن برای راه اندازی سری کامل از گوشی های گلکسی R است و گوشی مذکور با شماره مدل SM-A90x، که تا کنون به عنوان A90 نامگذاری شده، اولین دستگاه سری R است.

افزون بر این بر اساس اطلاعات ما هر دو گوشی دارای دوربین های سه گانه ای و صفحه نمایش بزرگ هستند و حداقل یکی از گوشی ها از اینترنت 5Gپشتیبانی می کند. گزارشی دیگر ادعا می کند که A90  دارای شارژ سریع 45 واتی خواهد بود. این یعنی تقریبا دو برابر میزان سریعترین استاندارد شرکت کره ای سامسونگ (یعنی 25 وات) . افزون بر این شارژ 45 واتی وقتی شگفت انگیز تر می شود که بدانیم دقیقا 3 برابر مقدار واتی است که سامسونگ برای خانواده گلکسی S10 خود در نظر گرفته است. با توجه به این که پیش از این نیز اعلام شده بود احتمالا نوت 10 پرو نیز با این تکنولوژی همراه است بنابراین در سال 2019 حداقل یک گوشی سامسونگ با این تکنولوژی همراه است.

برچسب ها: گوشی گلکسی ، فناوری
نظرات بینندگان