arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۸

نتانیاهو: هرکاری برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام می‌دهیم

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با مشاور امنیت ملی روسیه گفت که این رژیم هر کاری برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتانیاهو: هرکاری برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام می‌دهیمنخست وزیر اسرائیل در دیدار با مشاور امنیت ملی روسیه گفت که این رژیم هر کاری برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه در دیدار با «نیکلای پاتروشف» مشاور امنیت ملی روسیه گفت که اسرائیل هرکاری انجام خواهد داد تا مانع از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای شود.

دیدار روز دوشنبه پاتروشف با نتانیاهو در قدس اشغالی بخشی از نشست امنیتی میان مقامات امنیتی آمریکا، روسیه و رژیم صهیونیستی است.

نتانیاهو در دیدار با پاتروشف در دفتر خود در قدس اشغالی گفت: «من اطمینان دارم که روسیه درک می‌کند این برای ما به چه معناست زمانی که یک رژیم خواستار نابودی ما بوده و هر روز در راستای دستیابی به این هدف عمل می‌کند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار مدعی شد: «اسرائیل به ایران که خواستار نابودی ماست، اجازه نخواهد داد تا در مرزهایمان مستقر شود و هر کاری انجام خواهیم داد تا مانع از دستیابی این کشور به تسلیحات هسته‌ای شویم.»

نظرات بینندگان