arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

ايران خودرو:با جديت توسعه و خودكفايی محصول را انجام می دهيم

در اين جلسات به عنوان يكي از ابزارهاي مديريت كيفيت، ايرادات كيفي خودروها شناسايي شده و براي رفع آن برنامه هاي بهبود ارايه مي شود. نتايج اين اقدامات در ارزيابي هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و افزايش ستاره هاي كيفي محصولات براي مشتريان و جامعه ملموس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام اجرايي ايران خودرو درباره برنامه هاي خودكفايي محصولات گفت: درحال حاضر تيم بسيار قوي در ساپكو و مركز تحقيقات شكل گرفته و نمايشگاه دائمي براي قطعات وارداتي برگزار شده است. از زمان آغاز به كار اين نمايشگاه بسياري از سازندگان آمادگي خود را براي ساخت و توليد اعلام كرده اند و درحال حاضر بخش زيادي از قطعات در دستور كار داخلي سازي قرار گرفته است.

به گزارش ايكو پرس، حميدمرادي با بيان اين مطلب افزود:‌ تا جايي كه امكان توسعه و خودكفايي محصول را داشته باشيم آن را با جديت دنبال خواهيم كرد.

وي با اشاره به قطع يك سويه همكاري ها از سوي شركاي خارجي گفت: اين موضوع انگيزه و اراده جدي را در ايران خودر وايجاد كرد تا با تكيه بر توان سازندگان داخلي و نظارت كيفي در مراحل تامين و توليد قطعات،‌ در كنار افزايش عمق خودكفايي، كيفيت محصولات را ارتقا دهيم.

قائم مقام اجرايي ايران خودروتاكيد كرد :‌ كسب ستاره هاي كيفيت براي محصولات در سال گذشته و امسال مويد اين موضوع است.

مرادي از برگزاري مستمر جلسات كنترل كيفيت محصولات خبر داد و گفت: در اين جلسات به عنوان يكي از ابزارهاي مديريت كيفيت، ايرادات كيفي خودروها شناسايي شده و براي رفع آن برنامه هاي بهبود ارايه مي شود. نتايج اين اقدامات در ارزيابي هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و افزايش ستاره هاي كيفي محصولات براي مشتريان و جامعه ملموس است.

قائم مقام اجرايي ايران خودرو با بيان اين كه مرحله اصلي اثرگذاري تحريم ها را پشت سر گذاشته ايم، از برنامه‌ريزي در براي عبور كامل از تحريم ها خبر داد.

مرادي گفت: تحريم ها واقعيتي بود كه آثار سوءيي بر صنعت و توليد در كشور گذاشت اما با اقداماتي كه در زنجيره تامين و توليد ايران خودرو صورت گرفت، توانستيم در سه ماه پاياني سال گذشته توليد را به شرايط با ثباتي برسانيم. درحال حاضر توليد روزانه به شرايط باثبات روزانه 1500 دستگاه رسيده است.

نظرات بینندگان