arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۸

مأمور منابع طبیعی ‌در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مجروح شد ‌

‌مسئول منابع طبیعی بخش منج شهرستان لردگان گفت: چند روز گذشته ۷ نفر از مأموران منابع طبیعی پس از گذر ۴ ساعته از منطقه صعب‌العبور به «لیرگرم» شهرستان لردگان رسیدند و مشخص شد ۴ نفر قاچاقچی در حال برداشت سقز از درختان بنه منطقه هستند. مأموران با محاصره قاچاقچیان، ۲ نفرشان را دستگیر کردند ولی دو قاچاقچی دیگر با اسلحه به سراغ مأموران برگشته و با تهدید به کشتن و تیرهوایی خواستار آزادی افراد دستگیر شده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

‌مسئول منابع طبیعی بخش منج شهرستان لردگان گفت: مأمور منابع طبیعی استان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مجروح شد.

‌علی بابامیر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هر ساله قاچاقچیان به منظور بهره‌برداری غیرمجاز از درختان بنه و برداشت سقز در اراضی منابع طبیعی استان حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: چند روز گذشته ۷ نفر از مأموران منابع طبیعی پس از گذر ۴ ساعته از منطقه صعب‌العبور به «لیرگرم» شهرستان لردگان رسیدند و مشخص شد ۴ نفر قاچاقچی در حال برداشت سقز از درختان بنه منطقه هستند.

بابامیر ادامه داد: مأموران با محاصره قاچاقچیان، ۲ نفرشان را دستگیر کردند ولی دو قاچاقچی دیگر با اسلحه به سراغ مأموران برگشته و با تهدید به کشتن و تیرهوایی خواستار آزادی افراد دستگیر شده بودند.

مسئول منابع طبیعی بخش منج با اشاره به تیر اندازی مجدد قاچاقچیان به صورت مستقیم، تصریح کرد: متاسفانه 2 ساچمه به پای یکی از ماموران اصابت کرد.

وی با اشاره به وسعت عرصه منابع طبیعی، انتظار است دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی همکاری بیشتری داشته باشند.

بابامیر خاطرنشان کرد: تا کنون هویت ۳ قاچاقچی شناسایی شده است.

نظرات بینندگان