arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۸

همه چیز درباره خون آشام هانوفر / مردی که توهم دراکولا بودن داشت

بسیاری از ما با فیلم های دراکولایی، خون آشام محور یا ترسناک آشنا هستیم. البته سریال هایی نیز با همین موضوع ساخته شده اند و گاهی مثل سریال "خاطرات خون اشام" به شدت محبوب هم بوده اند. اما جالب است بدانید که در دنیای واقعی نیز افرادی با مشکلات روانی وجود داشته اند که توهم خون آشام بودن داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از ما با فیلم های دراکولایی، خون آشام محور یا ترسناک آشنا هستیم. البته سریال هایی نیز با همین موضوع ساخته شده اند و گاهی مثل سریال "خاطرات خون آشام" به شدت محبوب هم بوده اند. اما جالب است بدانید که در دنیای واقعی نیز افرادی با مشکلات روانی وجود داشته اند که توهم خون آشام بودن داشتند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، فریتز هارمن نام مدری آلمانی است که قویا معتقد بود یک خون آشام است و با همی اعتقاد عجیب دست به کشتاری بی رحمانه و سریالی زد.

این مرد که بعدها به خون آشام هانوفر مشهورشد، در 25 اکتبر 1879 در هانوفر متولد شد. اگرچه برخی رفتارهای او از کودکی کمی عجیب بود و به نظر بیش از حد کنجکاو می رسید اما کمتر فردی حدس می زد او یک قاتل سریالی یا خون اشام ترسناک باشد.همه چیز از روزی شروع شد که فریتز هارمن نخستین قربانی خود را که جوانی بی گناه بود در خیابانی در هانوفر به قتل رساند اما این یک قتل معمولی نبود و فارمن گردن این جوان را گاز گرفت و سعی کرد خون او را بمکد.

این قتل ترسناک 27 بار تکرار شد و هارمن در یک بازه زمانی کوتاه 27 فرد بین 110 تا 22 ساله را به قتل رساند. او تمام قربانیان را از ناحیه گردن هدف می گرفت و خونشان را می مکید. رفتار هارمن به سرعت جنجالی شد و رسانه ها لقب خون آشام هانوفر را به او دادند اما پلیس در یافتن این قاتل خطرناک چندان قوی ظاهر نمی شد و نمی توانست وی را شناسایی کند. در نهایت هارمن با ردیابی ها و تجسس های فراوان شناسایی شد و فورا اعتراف کرد.

او دراظهارات خود تاکید داشت که قصد آسیب زدن به جوانان را نداشته و صرفا یک خون آشام است. او به مرگ وسیله گیوتین حکوم شد و آخرین حرفش این بود که «من توبه می کنم، اما از مرگ نمی ترسم». جالب است بدانید هم اکنون سر این قاتل خون آشام در در دانشکده پزشکی گوتینگن نگهداری می شود.

نظرات بینندگان