arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۸

بگوویچ: گل گهر سورپرایز لیگ برتر خواهد بود/ از نقل و انتقالات کاملا راضی‌ام

وینکو بگوویچ سرمربی گل گهر معتقد است گل گهر با تیمی که بسته است سورپرایز لیگ برتر در این فصل خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر، بگوویچ در رابطه با نقل و انتقالات گل گهر گفت: قبل از پایان لیگ در فصل گذشته و زمانی که صعود گل گهر قطعی شد لیست مورد نظر را تا اولویت پنج بازیکن در هر پست به مدیران باشگاه دادم و در این مدت با مذاکرات خوب باشگاه بیش از ۹۰ درصد بازیکنان مدنظر جذب شده اند. بازیکنانی که از دو ویژگی جوانی و سرعت برخوردار هستند.
ما در این مدت اسیر دلال ها و جو سازی رسانه ها نشدیم و بهترین تیم ممکن را جمع کرده ام.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات چطور بوده که رفت و آمد های زیادی در نقل و انتقالات داشته اید گفت: این امری طبیعی است و در هر باشگاهی اتفاق می‌افتد. به هر حال هر بازیکنی که جذب می‌شود ممکن است بنا به دلایل مختلف از باشگاه جدا شود و این موضوعی است که به هر دو طرف مرتبط است. یک زمانی باشگاه از بازیکن رضایت کامل ندارد و یک زمان بازیکن با شرایط مالی یا موارد دیگر تیم کنار نمی‌آید و یا ممکن است مشکل خانوادگی داشته باشد. بنابر این چیز غیر طبیعی ای نیست.

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: : ما تنها در یک پست به دنبال بازیکن هستیم و تقریبا تیمی کامل شده ایم و با تمامی نفرات به اردوی کرمانشاه می رویم و به هواداران سیرجانی این قول را می دهم که یک تیم خوب و قدرتمند را راهی لیگ برترکنیم. گل گهر نام بزرگی است ولی باید بپذیریم که در فوتبال ایران و فوتبال لیگ برتر سابقه ای ندارد و این اولین سال حضور گل‌گهر در لیگ برتر است. قطعاً بازیکنانی که در لیست من حضور داشتند اولویت اول‌شان تیم‌های بزرگ و پرطرفداری همچون پرسپولیس، استقلال،سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن، پدیده ، فولاد، سایپا و پیکان خواهد بود چون شناختی نسبت به گل‌گهر ندارند ولی من به شما قول می‌دهم که با تیمی که ساخته ایم و تاکنون با نفراتی که جذب کرده ایم می‌توانیم نیازهای تیم را برآورده کنیم و دل هواداران سیرجان را شاد و از اسم گل گهر دفاع کنیم.

بگوویچ با اشاره به اینکه هدف ما حضور در نیمه بالای جدول است، تاکید کرد: شک نکنید با تیم خوبی که در اختیار داریم لیگ برتر را شگفت زده خواهیم کرد. ما دو سه بازیکن لیگ برتری نیز جذب کرده ایم که از اردوی کرمانشاه به ما اضافه می شوند. من ۱۰ سال سابقه کار در لیگ برتر با تیم های بزرگ را دارم و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارم و مسئولیت نتایج تیم را بر عهده دارم پس هواداران نباید نگران باشند.

وی در پایان گفت: همچنین جا دارد از آقایان جواهری ، بدخشان و افسری که در فصل نقل و انتقالات و فراهم کردن شرایط اردوی تیم تلاش کردند تشکرکنم.

نظرات بینندگان