arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۸

تکذیب قرارداد‌های ۵ تا ۶ میلیاردی در تراکتور

یکی از مسائلی که طی روز‌های گذشته تنش‌های زیادی درباره اش ایجاد شده پیشنهاد‌های میلیاردی و بالا به بازیکنان است. در این باره گفته می‌شد تراکتور یکی از باشگاه‌هایی است که مبالغ ۵ یا ۶ میلیاردی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد و آن‌ها را هوایی می‌کند و قرارداد‌ها نیز با همین مبالغ بالا بسته می‌شود. حالا، اما مسئولان باشگاه چنین موضوعی را رد می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید به هیچ بازیکنی پیشنهاد ۵ یا ۶ میلیاردی از سوی مقامات این باشگاه داده نشده است.

به گزارش ورزش سه، یکی از مسائلی که طی روز‌های گذشته تنش‌های زیادی درباره اش ایجاد شده پیشنهاد‌های میلیاردی و بالا به بازیکنان است. در این باره گفته می‌شد تراکتور یکی از باشگاه‌هایی است که مبالغ ۵ یا ۶ میلیاردی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد و آن‌ها را هوایی می‌کند و قرارداد‌ها نیز با همین مبالغ بالا بسته می‌شود. حالا، اما مسئولان باشگاه چنین موضوعی را رد می‌کنند.

غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این باره به فارس گفته است: حرف و حدیث همیشه وجود دارد. ما تا قبل از اعزام تیم به ترکیه به احتمال زیاد لیست را تکمیل می‌کنیم. ما خوشحال هستیم که باشگاه‌های دیگر مارا در نقل و انتقالات یک سروگردن بالاتر از خود می‌بینند، اما ما پیشنهاد ۵ یا ۶ میلیاردی به هیچ بازیکنی نداده ایم.

نظرات بینندگان