arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۸

هراز امروز یکطرفه نمی‌شود/ ترافیک فوق سنگین در هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه و هراز فوق سنگین و تردد به کندی در جریان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه و هراز فوق سنگین و تردد به کندی در جریان است.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: قرار بود از ساعت ۱۹ امروز محور هراز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه شود اما به دلیل عدم وجود بار ترافیکی و روان بودن تردد از شمال به جنوب این یک طرفه بودن به زمان دیگری موکول شد.

وی گفت: هم اکنون بار ترافیکی از جنوب به شمال محور هراز در محدوده امامزاده هاشم و پیست آبعلی فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم اما به مرور خودروها در حال عبور از این محور هستند.

محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در نقاط مختلف محور فیروزکوه به سمت شمال کشور فوق سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی این شرق استان رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

وی اضافه کرد: هموطنان در چنین شرایط ترافیکی، مدیریت زمان سفر را جز اولویت اول مسافرت خود قرار دهند و قبل از شروع مسافرت از وضعیت راه‌ها اطلاع و سپس اقدام به آغاز سفر کنند تا با گره‌های ترافیکی و ترافیک های فوق سنگین اینگونه مواجه نشوند.

محبی اذعان کرد: استراحت قبل و در حین مسافرت می تواند باعث کاهش آمار تصادفات شود بنابراین هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

نظرات بینندگان