arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۸

آذری: سه بازیکن سرباز در آسیا برای ذوب‌آهن بازی می‌کنند/ نیازی به ثبت قرارداد جدید نداریم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: سه بازیکن سرباز ذوب آهن در آسیا برای ما بازی خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید آذری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در مورد وضعیت سه بازیکن سرباز ذوب آهن که در تراکتورسازی مشغول به خدمت هستند گفت: دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان با اتمام فصل فوتبالی کارشان در باشگاه تراکتورسازی به پایان رسیده و باید به باشگاه ذوب آهن برگردند. ما نام این سه بازیکن را در فهرست تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ثبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه طبق اعلام مدیرعامل تراکتورسازی خدمت سربازی این بازیکنان ۱۹ شهریور به پایان می‌رسد و در واقع آنها ۱۳ روز بعد از پایان فصل نقل و انتقالات خدمت سربازی‌شان تمام می‌شود گفت: این قانون مربوط به بازیکنانی است که می‌خواهند قراردادی جدید با باشگاه امضا کنند ولی این سه بازیکن یکسال و نیم دیگر با ذوب آهن قرارداد دارند. ضمن اینکه در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان گفته نمی‌شود که آیا در ایران خدمت سربازی رفته‌اید یا نه؟! بنابراین ما می‌توانیم از این سه بازیکن مقابل الاتحاد عربستان استفاده کنیم و روی این بازیکنان حساب کرده‌ایم. در لیگ برتر ایران هم بعد از ۱۹ شهریور از این بازیکنان در تیم استفاده می‌کنیم. اما خدمت سربازی با فصل فوتبالی متفاوت است.

آذری تصریح کرد: اکنون که این بازیکنان خدمت سربازی‌شان را در باشگاه تراکتورسازی به پایان رسانده‌اند می‌توانند این دو ماه باقیمانده خدمت‌شان را در یگان نظامی در اصفهان بگذرانند و به تیم ذوب آهن هم کمک کنند. تراکتورسازی هم حق انعقاد قرارداد با این بازیکنان را ندارد و این سه بازیکن متعلق به باشگاه ذوب آهن هستند ضمن اینکه مالک محترم باشگاه تراکتورسازی هم اعلام کرد که قید این بازیکنان را زده است و آنها را به باشگاه ذوب آهن تحویل خواهند داد.ضمن اینکه باید از حس میهن پرستی عزیزان در باشگاه تراکتور به ویژه جناب آقای زنوزی تشکر ویژه کم که با درک بالای خود نشان دادند که نمی خواهند تنها نماینده ایران عزیز را در مقابل تیم الاتحاد عربستان تنها بگذارند. قاعدتا موفقیت ذوب آهن متعلق به کل جامعه فوتبال خواهد بود

نظرات بینندگان