arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۸

محمد سرشار: کپی‌رایت نداریم چون آنها با ما منصفانه رفتار نمی‌کنند

مدیر شبکه کودک اعلام کرد که این شبکه تلویزیونی در ایام تابستان با تدارک ۳۰ برنامه تلویزیونی جدید به استقبال فصل تابستان می رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

مدیر شبکه کودک اعلام کرد که این شبکه تلویزیونی در ایام تابستان با تدارک ۳۰ برنامه تلویزیونی جدید به استقبال فصل تابستان می رود.

نشست اعلام ویژه برنامه های تابستانی شبکه کودک صبح امروز -دوشنبه دهم تیرماه- با حضور محد سرشار مدیر این شبکه و نمایندگان رسانه های جمعی برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم سرشار در ابتدای صحبت های خود با اشاره به برنامه های این شبکه برای کودکان توضیح داد: امسال برای ما سال سخت تری است چون اوضاع اقتصادی خانواده ها در وضعیت مناسبی قرار ندارد. در نتیجه سفرها کم شده و کودکان مجبورند بیشتر اوقات را در خانه و کنار خانواده هایشان باشند. از طرفی دیگر با توجه به هزینه ها، رفتن به کلاس های آموزشی هم در اوقات فراغت کاهش می یابد، در نتیجه کار ما برای این رده سنی سنگین تر خواهد بود.

او ادامه داد: در سال های گذشته اوقات فراغت کودکان بسیار پر بود و تلویزیون در کنار دیگر برنامه های آنان بود، اما الان یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه های فراغت کودکان شاید تلویزیون باشد. به همین خاطر ما هم امسال سعی کردیم برنامه های پربارتری داشته باشیم. حدود ۳۰ عنوان برنامه جدید داریم که ۱۳ برنامه آن ایرانی و ۱۷ برنامه دیگر از کارهای خارجی است. با توجه به اینکه بیشتر برنامه ها در سال های قبل از طرف کشور آمریکا بود، امسال تمرکز خود را بر روی کشورهای آسیایی و اروپایی گذاشتیم.

سرشار ادامه داد: ان شاءالله در تابستان مستند «دورت بگردم ایران» را داریم که فصل اول آن درباره جنوب کشور بود که آن را پخش کردیم و این بار به سمت غرب کشور می رویم. پویا نمایی های واقعیِ جذابی را برای پخش آماده کردیم.از فصل جدید پاندای کونگ فو کار گرفته تا نگهبانان شیردل و مجموعه رکاب زنان هم داریم. نگهبانان شیر دل نسخه جدید شیرشاهی است که قبلا پخش شده است و متعلق به یک شرکت آمریکایی است.

مدیر شبکه کودک درباره نحوه پرداخت حق کپی رایت این محصول گفت: هر وقت آن ها با شرایط منصفانه با ما رفتار کردند، ما هم با شرایط منصفانه با آن ها رفتار می کنیم. به عبارتی حق کپی رایت برای خریداری این برنامه درنظر گرفته نشده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان