arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۸

گوشی «وان پلاس 7 پرو» به مشکل برخورد / از دریافت اسپم تا اعلان های عجیب و غریب

بر اساس برخی گزارش ها گوشی وان پلاس 7 پرو، به مشکلاتی جدی برخورده است. درواقع این مشکلات در جریان یک آزمون داخلی که به شکل آزمایشی انجام شد، پیدا شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس برخی گزارش ها گوشی وان پلاس 7 پرو، به مشکلاتی جدی برخورده است. درواقع این مشکلات در جریان یک آزمون داخلی که به شکل آزمایشی انجام شد، پیدا شدند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه بسیاری از برندهای معتبر دنیای فناوری برای ارائه هرچه سریعتر گوشی های خود به بازار عجله دارند اما این عجله گاهی منجر به بروز برخی از مشکلات نیز می شود.

یکی از مشکلاتی که اخیرا توسط برخی از کاربران  گوشی های وان پلاس 7 پرو مخابره شده، وجود اعلان های عجیب و اسپم هایی است که اساسا ارسالشان هیچ نوع توجیه منطقی و قانونی ندارد. تعداد زیادی از کاربران وان پلاس 7 پرو گزارش داده اند که دستگاههایشان حداقل دو اعلان حاوی اسپم دریافت کرده است. این اعلانها حاوی تعدادی نامه تصادفی می شده که مشخص نیست با چه هدف یا اهدافی ارسال شده اند.

شرکت وان پلاس این خبر را تایید و اعلام کرد که اعلان ها نتیجه برگزاری یک آزمایش داخلی بوده و به دستگاه ها در سطح جهانی ارسال شده اند. اما تأیید نکرد که دقیقا چند دستگاه آسیب دیده است، با این وجود وان پلاس گفته است که به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

وان پلاس در توییتر نوشت که مایل است به خاطر بروز هر گونه مشکلی عذرخواهی کند و به کاربران اطمینان دهد که تیمش در حال بررسی خطاها است.در بخشی از این بیانیه می خوانیم: "طی آزمایش داخلی، تیم OxygenOS ما به طور تصادفی یک اطلاع رسانی قوی را به برخی از صاحبان وان پلاس 7 پرو ارسال کرد. ما می خواهیم از هر مشکلی عذرخواهی کنیم و اطمینان دهیم که تیم ما در حال بررسی خطا است. ما به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت."

 

نظرات بینندگان