arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۸

غیبت عجیب بیرانوند در ایفمارک/ تلاش برای جدایی یا افزایش رقم قرارداد؟

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس حاضر نشد همراه دیگر بازیکنان این تیم در ایفمارک حضور پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود اینکه کریم باقری به تمام بازیکنان پرسپولیس تأکید کرده بود صبح امروز (سه‌شنبه) در ایفمارک حضور پیدا کنند تا تست‌های لازم قبل از شروع لیگ را پشت سر بگذارند، علیرضا بیرانوند از این کار امتناع کرد.

بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و عدم حضور او در این تست به نوعی عجیب بود. وکیل این دروازه‌بان در چند روز اخیر به دنبال دیدار با ایرج عرب بوده است که وضعیت او را برای فصل آینده مشخص کند، اما تا روز گذشته که توفیقی حاصل نکرده بود. دیروز هم وقتی وکیل بیرانوند به باشگاه پرسپولیس رفت متوجه عدم حضور عرب در آنجا شد. بعد از این اتفاق بیرانوند تصمیم گرفت تا روشن نشدن وضعیتش در ایفمارک حضور پیدا نکند.

بیرانوند که بندی در قراردادش گنجانده شده است که در صورت پرداخت 700 هزار دلار می‌تواند ترانسفر شود، این روز‌ها با پیشنهاداتی از تیم‌های آسیایی و اروپایی مواجه شده است و از این رو بی‌میل نیست که لژیونر شود. البته هیچ‌کدام از تیم‌های پیشنهاددهنده به بیرانوند حاضر به پرداخت 700 هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه او به پرسپولیس نیستند. با این وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس به راحتی اجازه جدایی او را نخواهد داد.

با این حال اگر بیرانوند قراردادش باز هم به مانند فصل پیش که افزایش چشمگیری از سوی حمیدرضا گرشاسبی داشت، زیاد شود، علاقه‌مند به ماندن در جمع سرخپوشان خواهد شد.

نظرات بینندگان