arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۸

حریق و انفجار در قم، سه کارخانه را با خاک یکسان کرد/ ۱۵ نفر مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم گفت: انفجار و آتش سوزی در کارخانه کیمیای دانش الوند در شکوهیه قم اطفاء شد که البته این حادثه ۱۵مصدوم به جای گذاشت. انفجار در کارخانه کیمیا دانش الوند در تولید خوراک دام رخ داده بود که بر اثر انفجار سوله های مجاور تخریب شده بود و یکی از مخازن به طور کامل منفر و تکه های آن به خیابان های اطراف پرتاب شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت:انفجار و آتش سوزی در کارخانه کیمیای دانش الوند در شکوهیه قم اطفاء شد که البته این حادثه ۱۵مصدوم به جای گذاشت.

حمید کریمی در گفت و گو با ایسنا،با اشاره به انفجار و آتش سوزی در کارخانه ای در قم عنوان کرد:در ساعت 18 و 20 دقیقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی استان قم اعلام انفجار و آتش سوزی در شهرک شکوهیه در خیابان فکوری صورت گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود:پس از اعلام انفجار در اسرع وقت،4 دستگاه خودروی عملیاتی سنگین و دو دستگاه آبده به همراه 20 آتش نشان در مرحله اول به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:انفجار در کارخانه کیمیا دانش الوند در تولید خوراک دام رخ داده بود که بر اثر انفجار سوله های مجاور تخریب شده بود و یکی از مخازن به طور کامل منفر و تکه های آن به خیابان های اطراف پرتاب شده بود.

کریمی بیان کرد:بر اثر این حادثه 15 تن از کارگران مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت:حال دو تن از مصدومان وخیم گزارش شد که به بیمارستان نکوئی و سایر مصدومان نیز به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: بر اثر انفجار سوله مجاور که انبار ضایعات بود نیز طعمه حریق شده بود اما نیروهای عملیاتی حریق را اطفا کردند و اجازه سرایت به کارخانه های مجاور را ندادند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر حریق اطفاء شده و در حال لکه گیری و اطفای کامل توسط نیروها در محل حادثه هستیم.

کریمی یادآور شد:علت حادثه انفجار و آتش سوزی این کارخانه در حال بررسی است.

نظرات بینندگان