arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۸۱۳
تعداد نظرات: ۱۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۰

طائب: حصر موسوی و کروبی خواسته خودشان است، براي اينکه امنیت داشته باشند و مردم نزنندشان/ معلوم نيست براي چه مي‌خواهند زنده بمانند!

موسوی و کروبی ، چند بار رفتند اين طرف و آن طرف و سنگ خوردند، رمي جمرات شدند، خودشان تقاضا کردند که يک خرده حفاظت ما را بالاتر ببريد. گفتيم حفاظتت را بخواهيم ببريم بالا اين طور مي‌شود، گفتند عيبي ندارد، باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رييس قرارگاه عمار ، در مورد حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت: حصر این دو خواسته خودشان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ وی در سخناني در جمع فعالان بسيج دانشجويي تحت عنوان "سلسله نشست‌هاي سياسي پرسمان تحليلگران" که در دانشکده علوم اداري و اقتصاد دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد، افزود: حصر موسوی و کروبی خواسته خودشان است، . خيلي جاها گفتند که اين‌ها حصر خانگي هستند! بله، حصر خانگي هستند، اما نه براي اين‌که از اقداماتشان جلوگيري شود، براي اينکه مردم نزنندشان. تقاضاي خودشان است.



طائب تصریح کرد: موسوی و کروبی ، چند بار رفتند اين طرف و آن طرف و سنگ خوردند، رمي جمرات شدند، خودشان تقاضا کردند که يک خرده حفاظت ما را بالاتر ببريد. گفتيم حفاظتت را بخواهيم ببريم بالا اين طور مي‌شود، گفتند عيبي ندارد، باشد.

وي ادامه داد: چندين بار پيام داده بود که بر جان خودم احساس خطر مي‌کنم. باشد، اين هم جانت، بگير و نگه دار. اين‌ها اگر جان دوست نبودند، زمان جنگ براي خودشان سنگر نمي‌ساختند. جان برايشان خيلي عزيز است، عيبي ندارد، نگه‌دار ببين آخرش چه مي‌شود.

وی با بیان این ادعا که "موسوی و کروبی گفته اند می خواهند زنده بمانند" گفت: معلوم نيست براي چه مي‌خواهد زنده بماند؟ اين هديه جمهوري اسلامي به اين‌هاست. هر جا مي‌خواهي بيا و برو سخنراني کن. حرف‌هايتان را که زديد و مردم در حماسه 9 دي گفتند که اين حرف‌ها باطل است.

طائب در بخش دیگری از سخنانش، گفت: بزرگداشت حماسه 9 دي مانند بزرگداشت حماسه عاشوراست.

وی افزود: بزرگداشت حماسه عاشورا در جهت بهره بردن و درس گرفتن عوام و بررسي آثار ممتد، ماندگار و بالنده عاشوراست.

طائب ادامه داد: مردمي كه در زمان تحقق اين حادثه بودند نمي‌توانستند آينده تاريخ و اثر اين حماسه را بر آن ببينند، بر اين اساس در آن روز، خيلي افراد از بودن در جبهه كفر خوشحال و بسياري هم از بودن در جبهه حق ناراحت بودند.

رییس قرارگاه عمار افزود: اما اگر در آينده تاريخ مي‌بودند، مي‌ديدند كه پيامدهاي عاشورا به گونه‌اي بود كه از چهره اهل حق گرد غم را رفع مي‌كرد و بر چهره اهل باطل غم حسرت بقا و فرياد نابودي مي‌گذاشت و هر چه ما از عاشورا فاصله گرفته‌ايم اين دو فرآيند را بيشتر ديده‌ايم و امروز خدا را شاكريم كه پيروزي انقلاب اسلامي را كه فرآيند تحقق عاشورا بود، ديديم.

وي خاطرنشان کرد: ما امروز شايد آن شهد و حلاوت لذت پيروزي حق بر باطل در منطقه ايران را به دليل اينكه برايمان عادي شده درك نكنيم، اما اگر برگرديم به 100 سال يا 500 سال قبل يا نه همين امروز به كشورهاي تحت سلطه برويم، آن وقت مي‌توانيم بفهميم كه فراهم آمدن استقلال، خودكفايي و بيرون بودن از نظام سلطه چه حلاوتي دارد، چيزي كه در طول تاريخ هرگز اتفاق نيفتاده است و مساله‌اي كه بزرگان دين آن را به عنوان يك آرزو نگاه مي‌كردند.

طائب خاطرنشان کرد: حادثه 9 دي چيزي شبيه فرايند عاشورا بود يعني وقتي براي شما فتنه ايجاد كردند، آتشي مانند آتش عاشورا بود. فتنه 88 آتشي بود كه استكباري كه توانسته بود آن را ايجاد نمايد اميد داشت تا ابا عبدالله الحسين را در آن فتنه شهيد كند.

رييس قرارگاه عمار تاکيد کرد: اما حماسه 9 دي به مقابله اين فتنه و فرايند آن آمد؛ اين حماسه مانند عاشورا در تاريخ پيش رونده است، يعني اباعبدالله(ع) اجر و مزد مقاومتش در كربلا را در طول تاريخ به طور ممتد مي‌بيند كه يكي جمهوري اسلامي بود. شما هم اجر و مزد مقاومتتان در برابر آن فتنه را در فرآيند تاريخ خواهيد ديد.

وي ادامه داد: به اندازه قدرت دشمن و عظمت فتنه، دشمن دارد ضربه مي‌خورد. ما شايد اين تحليلي كه امروز از فرآيند اين فتنه داريم، نمي‌توانستيم آن روز داشته باشيم. ما آرام آرام به اهداف دشمن پي مي‌بريم.

طائب خاطرنشان کرد: تا سال گذشته نظر شخصي خودم اين بود كه اين‌ها آمده بودند فقط نظام جمهوري اسلامي را سرنگون كنند اما امروز به اين نتيجه رسيده‌ام كه اين‌ها مساله بالاتري را مي‌ديدند.

وي با طرح اين سوال كه "پرچمي كه امام بلند كرده بود چه بود كه ما از طريق آن صاحب اصليش را بشناسيم؟" گفت: پرچمي را كه امام در ايران بلند كرد پرچم عدالت بود. پرچم بازسازي و احياي اسلام نابي كه آن اسلام ناب در شاخص‌ها و تعريف‌هاي خودش نسبت به دو مطلب بيدار مي‌كند.

وي بقية الله(عج) را صاحب اصلي پرچم عدالت و عدالت گستر موعود دانست و تصريح كرد: هر كه درباره او حرف زده با عنوان عدالت حرف زده است، او به طور مطلق صاحب پرچم عدالت است، حضرت امام پرچم عدالت را بلند كرده بود تا اين پرچم به دست صاحب اصلي‌اش برسد.

طائب ادامه داد: دشمن در آغاز خواب بود و به يكباره متوجه شد تهديد اصلي من و شما نيستيم، بقية الله است.

وي ادامه داد: ما امروز به فتنه طور ديگري نگاه مي‌كنيم و آن را طور ديگري مي‌فهميم. فتنه چاشني انفجار بيداري اسلامي بود. اين‌ها همه قوا را در فتنه 88 به ميدان آوردند، تمام رسانه‌هاي بين‌المللي انعكاس جريان 25 خرداد و فتنه را بر عهده گرفتند، به گونه‌اي كه برخي كشورهاي عربي بر اساس اين تبليغات آن قدر باور كرده بودند كه سقوط جمهوري اسلامي قطعي است كه سفراي خودشان را فراخوان كرده بودند و همه چيز را علني خرج كرده بود.

وي خاطرنشان کرد: فتنه 88 چاشني انفجار بهار عربي بود و ملت را بيدار كرد.

وي تصريح کرد: مي‌بينيد بساطي که اين دشمن روي زمين پهن کرده بود بعد از اين بيداري چطور دارد جمع مي‌شود. چرا از عراق بيرون رفتند؟ اگر اين بيداري اسلامي رخ نداده بود آمريکا از عراق بيرون نمي‌رفت. وقتي از آمريکا بيرون مي‌رود معنايش شکست يک ابرقدرت است. آن روزي که شوروي از افغانستان بيرون رفت فروپاشي‌اش شروع شد، خروج آمريکا از عراق يعني شروع فروپاشي و اين خروج ناشي از بيداري بود.

رييس قرارگاه عمار تاکيد کرد: بهترين شرايط اين است که بقية الله الاعظم (عج) بيايد و بدانيد بايد براي سخت‌ترين‌ها مهيا باشيد، لذا مقام معظم رهبري فرمود "فتنه بزرگتري در راه است، مراقب باشيد"، خيلي‌ها فکر کردند که اين فتنه، فتنه داخلي است، بنده عرض مي‌کنم به اقتضائات زمان دقت کنيد، متوجه مي‌شويد منظور اين حرف چيست.

رييس قرارگاه عمار گفت: به پاسداشت صبر مردم و حضورشان، اين بيداري را در جهان اسلام خدا به شکل هديه ما اهدا کرد، اما هداياي نزديکتر و روزآمدي هم خداي متعال به شما عنايت کرد که يکي از آن هدايا که حالا خيلي هم به شما نزديک است، همين هديه‌اي بود که خداي متعال به عنوان هواپيماي جاسوسي آمريکا به شما هديه کرد. مطلبي که کماکان آمريکايي‌ها در کماي آن مانده‌اند.

وي ادامه داد: برترين ابزار جاسوسي‌شان را در کل منطقه از دست داده‌اند. ابزار جاسوسي که ابرقدرت‌هاي مدعي ابرقدرتي نه آن را ديده بودند، نه مي‌توانستند ببينند، يعني فعلا دو کشور چين و روسيه که هر کدام در زمينه علم و فناوري ادعا دارند، هيچکدام توانايي رويت اين را نداشتند و اين را خداي متعال امروز در اختيار شما قرار داده است.

طائب خاطرنشان کرد: هم آن‌ها نمي‎‌دانند که چه به دست آورديم، هم نمي‌دانند که چه از آن مي‌دانيم، هم نمي‌دانند که الان وضعيتش چطور است و کجاست. يک عده آمدند گفتند که چين و روسيه تقاضا دارند که ما اين را به آن‌ها بدهيم. خيلي عقب مانده ذهني هستند کساني که چنين فکرهايي مي‌کنند. آن کسي که بلد بوده اين را بنشاند، بلد است بازش کند، آن که بلد است بازش کند، بلد است بسازد، آنکه بلد است بسازد به ديگران نيازي ندارد. آن وقت آمريکايي‌ها بايد بنشينند و عزا بگيرند که ما تا به حال آن‌ها را نگاه مي‌کرديم حالا آن‌ها ما را نگاه مي‌کنند و اين‌ها پاداش‌هاي خداست.

به گزارش ايسنا طائب در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه "با توجه به اينکه غبار فتنه فرو نشسته و انسان‌هايي که بايد مي‌فهميدند فهميدند، آيا زمان بازخواست بازيچه‌هاي فتنه، آقايان سران فتنه و ساير عوامل نرسيده است؟" گفت: ما دو تا خصلت داريم، يکي اين‌که اهل انتقام نيستيم که خصلتي است که مولا اميرالمومنين(ع) براي ما گذاشته است.

وي ادامه داد: دومين خصلت ما اين است که اهل حکمت و مصلحتيم. امروز آن‌ها با حربه حقوق بشر به ميدان آمده‌اند. براي حفظ اين بيداري اسلامي، حقوق بشر يک حربه است. شما تا بياييد و سران اين نهضت‌ها را بگيريد فرياد مي‌زنند چرا اين‌ها را گرفتيد؟ دشمن به تمام دنيا اعلام کرده که اين‌ها سران نهضتند، اگر شما عين همان رفتار را با اين‌ها داشته باشيد، مي‌گويند تو ديگر حق نداري اعتراض کني.



 وي در ادامه جلسه در پاسخ به سوالي در خصوص اشغال سفارت انگليس که پرسيده بود "اولا ادعا شده که اين تسخير توسط بسيجيان انجام شده است، آيا درست است؟ و بعد هم اين‌که آيا اين کار کار مثبتي بوده يا نه و اگر مثبت بوده چرا وزير امورخارجه، نسبت به اين عمل واکنش نشان داده است؟" گفت: نه! کار غلطي بود. بچه‌هاي ما هم طراح نبودند. نبايد عمليات مي‌کردند، به طريقي بازي خوردند و آن کساني هم که صحنه گردان بودند وقتي صحنه را ايجاد کردند ديگر رويت نشدند.

وي تصريح کرد: کار، کار غلطي بود. کار خودشان بود و انگلستان درون سفارت هيچ مدرکي هم نداشت، مدارکي که گذاشته بود، وقتي که آناليز شد، ديدند که فقط براي ايجاد دعوا گذاشته شده است.

طائب ادامه داد: هيچ سندي را نگذاشته بود، پس معلوم شد که کار خودشان بوده است و خداي متعال هم از شيوعش جلوگيري کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که "به نظر مي‌رسد بيداري اسلامي در منطقه از شور خود افتاده است، آيا نياز نيست تا حرکتي از سوي ايران صورت بگيرد تا دوباره جان تازه‌اي به انقلاب‌هاي منطقه ببخشد؟"، گفت: قرار نيست تا آخر جنگ داشته باشيم؛ حالا ديگر بايد اوضاع آرام بشود و در انتخابات آدم بياورند. در مورد ليبي هم که ديگر نبايد حرف بزنيم، قذافي را بيرون انداختند. در تونس هم بايد اوضاع آرام باشد. چرا انتظار داري که هر روز تظاهرات باشد؟

رييس قرارگاه عمار گفت: مي‌ماند بحرين و يمن که داغ داغ هستند. اينجا هم حل بشود تمام مي‌شود. يک قضيه‌اي بايد در منطقه رخ مي‌داد و آن اين است که ارتش‌هايشان به نفع اسرائيل وارد عمل نشوند.

وي افزود: امام گفت ما انقلابمان را صادر مي‌کنيم، نگفت نيرو صادر مي‌کنيم، انقلاب صدور پيدا کرده است.

وي در پاسخ به اين سوال که "به عقيده شما وظيفه اصلي ما دانشجويان در عرصه تحولات اخير منطقه و تحولات داخل کشور از قبيل ريزش خواص، انتخابات مجلس چيست و 7+8 و جبهه پايداري چيست؟" گفت: 7 و 8 هم ان‌شاءالله قضيه‌اش حل مي‌شود، خيلي نگران نباشيد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
1241
62
جناب آقای طائب، سران فتنه جایشان در زباله دانی تاریخ است، انقدر بزرگشان نکنید، تمام شدند رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
نه بابا ؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
منفي هاروباش!!!
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
582مخا لف داشتی؟بسته.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
لطفا ديگه نظر نده ركورد تعداد منفي در يك پست رو شكستي!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
واقعیت جامعه تعداد منفی ها و مثبت هاست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
یه بار گفتم نمایش ندادید بار دیگر میگویم:
دلم برای جواد رضویان تنگ شده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
بابا منفیییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
25
680
حالااين ...ازطرف همه حرف ميزنه جوابش هم كه منتشرنميشه
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
21
902
تازه کجاشو دیدید سایت آقای هاشمی هم به درخواست کتبی خودش بسته شد
پاسخ ها
پاسخ به نوید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
احسنت آقا نوید .....
saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
نوید جان عالـــــــــــــــــــــی !!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
11
569
فقظ سکوت..وگرنه انتخاب هم تایید نمی کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
958
34
حضرت حجت الاسلام طائب، ممنون از شما که همواره عمارگونه سران فتنه را رسوا می کنید
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
12
273
چرا همه ناشناسها نظر دادن ؟ نکنه ...
علی45
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
697
25
ممنون از جناب طائب که طهارت و قدسیت را به کمال در وجود خود دارند.نگاه به ایشان عین عبادت است.چقدر منزه چقدر وارسته .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
اگر دروغگويي عين طهارت و قدسيت است ، واي به حال ما؟؟؟؟ انتخاب جان اگه مشكلي نيست و شرافت رسانه اي داري منتشرش كن!!!
انوشيروان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
اگه كنايه زدي راي من مثبته وگرنه منفي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
17
412
نه بابا؟
phonix
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
282
............................................................................................................................................
اشتباه نکنید این یک نظر بود جهت راحتی کار انتخاب خودم سانسورش کردم.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
مثبت
z
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
دمت گرم این انتخاب فقط نظرهای ناشناس های جریان انحرافی رو تایید میکنه!!!!!!!!
phonix
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
عزیزم دم شما گرم با این مثبت ها.
اونایی که مثل من سانسور میشن رای بدن آمار بگیریم.
یک دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
6
275
واقعا دستتون درد نکنه که به درخواست خودشان انها را حبس کردید و نمیگذارید که کسی با انها تماس بگیرد و با کس هم تماس بگیرند . . . .. . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
4
118
بله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
9
280
منفی و مثبت ها همه چیز رو میگه. به امید یه روز خوب...
انتظار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
480
12
سران فتنه دیگرهیچ جایگاهی درمیان مردم انقلابی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
تعرف شما از مردم که به شما افتخار سخنگویی هم داده اند چیست؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
3
303
وي خاطرنشان کرد: فتنه 88 چاشني انفجار بهار عربي بود و ملت ها را بيدار كرد.
.
.
...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
درسته كه طائبه ولي اين حرفش درسته البته تفسيرش غلط هست
z
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
خوب اونای که رفتن تو خواب زمستانی وقتشه که بیدار بشن.......خودتون رو که به خواب نزدید بیدار کردنتون سخت میشه!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
391
7
شما ذخيره روزگاريد . منصور و محفوظ باشيد و مارا از دعا ورهنمود خيرتان بي نصيب نفرماييد. اي عمار دوران
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
بابا ذخیره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
4
206
از چاپ سکوت من هم واهمه دارید؟!!!
محمد فروزنده مسجدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
6
262
ممنون از آقاي طائب به جهت اظهار نظر در خور تامل ايشان كه هم جاي مردم و هم جاي قاضي و هم جاي مجري احكام تصميم مي گيرند و تا اين حد مسئوليت شرعي خود را لازم الاجرا مي دانند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
در واقع به این آقایون پناه دادین / کار خداپسندانه ای هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
211
تا کی این حزب اون حزب
این 6 سال را هم دیدیم
هم از لحاظ سیاست خارجی هم اقتصاد هم دوستی و رفاقت هم ...
بهتر نیست به فکر ساختن کشور باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
217
67
تعجب می کنم از جناب آقای طائب. شما چرا به در خواست این فتنه گران پاسخ مثبت می دهید بگذارید مردم هی سنگشان بزنند هی رمی جمرات کنند ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
واقعا" مفهوم جملات بالا اینقدر سخت بود! دوباره بخوانید بعد نظر بدهید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
من مثبت دادم چون فهميدم اين ددوست ناشناس چي گفته
يه بارديگه بخونيد البته بايدچندتاعلامت تعجب ميذاشت كه بهترمعلوم بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
تعجب از اینهمه منفی که اشتباهی به جمله کنایه امیز داده شده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
شرمندم داداش منم منفی دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
منفی اشتباهی
ناشناس
| RUSSIAN FEDERATION |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
ببخشید منم منفی دادم حواسم نبود
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
ای بابا منم منفی دادم...
اصلا قبول نیس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
5
226
طائب: حصر موسوی و کروبی خواسته خودشان است، براي اينکه امنیت داشته باشند و مردم نزنندشان/ معلوم نيست براي چه مي‌خواهند زنده بمانند! شما چی نگران نیستی.
دنیادیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
185
همان مردمی که آقای طائب مدعی هستند که سنگ به آقایانی میزنند!!! نظراتی دارند که چاپ نمیشود! مگر کار این مردم باب دل شما نیست؟ پس چرا از نظراتشان میترسید؟ عمل که نباید با نظر متفاوت باشد؟ حامی اعملشان هستید!!! پس انعکاس دهنده نظرتشان هم باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
1
144
این حدیثم چه خوش امد که سحر گه می گفت بر در میکده ای با دف ونی ترسایی گر مسلمانی به این است که حافظ دارد وای اگر از پس امروز بود فردایی .... خدا را بخاطر خلق روز حساب بی حساب شاکر باشیم.
عادل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
1
217
جنتي در نماز جمعه بعد از 25 بهمن گفت:اينها را در خونشون را ببنديد تلفن و اينترنت شون را قطع كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
243
9
چهره جناب آقای طائب چقدر معصومانه و بهشتی است. خداوند سایه ایشان را بر سر فدایینشان پایدار سازد.
مدیر پایگاه لطفاً از قرار دادن نظرات متعدد با یک ای پی با استفاده از اسامی گوناگون خودداری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
البته بايه آي پي نظرات زياددادن ايراد نداره به شرطي كه اسم مستعاردائم عوض نشه
البته بنده بانظراين ناشناس بهشت شناس مخالف نيستم ازنظرش متنفرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
انتخاب جون لازم نيست شما جوابشون رو بدين مردم خودشون ميفهمن اونقدر به خودش فشار نمياره حتي لحنش رو عوض كنه تا نظرش مثل قبلي نشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
287
7
اگر طائب نامزد ریاست جمهوری شود با بیش از 80 درصد آرا پیروز انتخابات آتی خواهد شد. آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه.
مدیر پایگاه لطفاً از قرار دادن نظرات متعدد با یک ای پی با استفاده از اسامی گوناگون خودداری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
نه بابا؟؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
247
4
بیان شیوا و عاقلانه و چهره آسمانی حاج آقا طائب، زنگ خطری برای عوامل فتنه و حامیانشان است. ایشان راه را پیدا نموده اند و عمر خویش را در این راه صرف نمودند.
پاسخ ها
ناشناس
| NORWAY |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
اینبارو من دوست دا رم بگم:
"لطفاً از قرار دادن نظرات متعدد با یک ای پی با استفاده از اسامی گوناگون خودداری کنید"
م.ع
|
UNITED STATES
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
3
274
ی سوال داشتم. هنوزم دروغگو دشمن خداست ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
با توجه به شوهد وقرائن و مستندات، توي كشور ايران، خير ، دروغگو دشمن خدا نيست؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
1
123
شما درست میفرمایید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
3
215
امام خمینی ( ره ) : میزان ، رای ملت است.
رای ملت همان نظر ملت است.
پس باید ببینیم ملت ایران چه میگویند نه آقایانی مانند طائب و ...
پاسخ ها
maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
خدا عاقبتتو بخیر کته ... دمت گرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
البته همین امام فرمود آنروزی که آمریکا از ما تعریف کند، روز عزای ماست
همچنین امام خمینی (ره) یک زمانی خطاب به مسئولین میفرمود : اگر دیدید دشمن از شما تعریف می کند ، اگر دیدید یک زمانی آمریکا و دشمنان نظام یکجایی از شما تعریفی کردند بدانید که ریگی به کفش دارید و اشکالی در شما وجود دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
1
148
اگه راست ميگي همه نظرات نمايش بده.
البته از آرايي كه به نظرات نمايش داده شده داده شده ميشه واقعيتا رافهميد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
150
یه روز ماه میاد...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
یه شب ماه میاد
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
206
5
عالی بود،خدا یا در این ساله جدید ما را از داشتن افراد مهربانی چون آقای طائب محروم نگردان،
پاسخ ها
mohsen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
از افعال معکوس استفاده شده؟
كيان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
80
چرا نظر منو نميزاريد
mohsen
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
186
از قدیم میگن بیدار کردن کسی که خودش به خواب زده خیلی سخته.
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
5
95
تقوا
رحمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
5
206
اصلا این طائب کی هست؟
مرده یا زن؟
شاید می خواد یه کم مشهور شه با این حرف هاش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
3
189
درد بزرگ این ملت جهل است جهل
یک بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
274
5
چهره حاج اقا طائف بسیار نورانی و بهشتی است. خداوند سایه شان را از سر ما کم نفرماید.
مدیر پایگاه لطفاً از قرار دادن نظرات متعدد با یک ای پی با استفاده از اسامی گوناگون خودداری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
ميگم اين شايد خود طائب باشه اومده اينجا هي نظر ميده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
انتخاب بلا شدی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
1
117
من فکر کنم افرادی که از ایشان تعریف کردن قصد دارند رای منفی به ایشان بدهیم
جوابیه به انتخاب ( یک بسیجی)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
96
4
سایت محترم انتخاب
در حدود دوساعت بود که مشغول گذاشتن پیام برای سایت شما در مورد خبر فوق بودم که هیچ کدام از آن ها چاپ نمیشد که بنده فکر میکردم لحن و یا شاید جمله بندی پیام ها اشکال داردو هر سری آن ها را اصلاح و دوباره ارسال میکردم. البته متشکرم از اینکه خیلی از ان ها را چاپ کردید اما چون به یکباره بود موجب سوءتفاهم شد. اما این که با نام های مختلف بود را شما ببخشید البته در کل از نظر فلسفی ناشناس و یا یک بسیجی فرقی با هم ندارد. دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
آخه 2ساعت داشتی پیام میزاشتی؟!!تو گفتی و ما هم باور کردیم!!!!حداقل به انتخاب بدبخت یه چند ساعت وقت میدادی تا تمام نظراتو برسی کنه....جماعت شما عادت دارن به بهونه تراشی حتی اگه به قیمت خندیدن ملت بهتون بشه!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
3
161
خیلی از عزیزانی که نظر موافق با آقای طائب میدن در واقع میخوان یه جوری از فیلتر "انتخاب" عبور کنند و نظر واقعی شون با تعداد منفی هایی که میگیرند ابراز بشه.
وقتی سانسور فراگیر بشه میشه مجبوریم از طائب تعریف کنیم و مردم با منفی هاشون نظر واقعی ما رو انعکاس بدن!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
احسنت به آقای خارج نشین همراه ایرانیان. درود به شرفت.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
به جان خودم تو بهتر از خیلیا می فهمی
ما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
مخلصتیم، همدرد.........
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
بسیار عالی این هم یک راه
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
107
انتخاب اينقد ترسو نباش . يه كم از آينده ياد بگير. چرا نظراتو منتشر نمي كني ؟
pili
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
148
طنز زیبائی بود. از شما خواهش می کنیم همیشه خبری از سخنرانی های آقای طائب درج کنید. بالاخره خوانندگان هم نیاز به تنوع و رفع خستگی دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
3
118
ای کاش انتخاب می توانستی همه نظرات وپاسخ هارا منتشر کنی تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.
رضاقرسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
117
این اقاتوی فضاسیرمی کند
مجید
|
CONGO, THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
5
141
بنده میگویم اینجا که ایستاده ام مرکز زمین هست اگر کسی مخالف هست بیاید متر کند ببیند راست یا غلط ! اما من یک ادم معمولی هستم و لباس روحانی به تن ندارم لذا اگر صد تا حرف بی ربط هم بزنم فوقش خودم را خراب کرده ام اما این اقای طائب لباس روحانی به تن دارد ولی بنظر میرسد فراموش کرده که چه لباسی به تن دارد و چقدر مسئولیت آخرتی برای چیزهائی که بر زبان میآورد . خوب است انسان در گفتارش تامل کند و تنها به فکر دو روز دنیا و قدرت و پول نباشد آنوقت این نمیگفت که گفته !
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
191
6
سایتی که مخاطباش با نظرات و منفی و مثبتاشون از هم جنس بازی حمایت میکنن بایدم به آقای طائب خرده بگیرن و عقده هاشون رو بیرون بریزن
در ضمن سپاه کفر از سپاه حق همیشه بیشتر بوده در کل تاریخ ( داخل و خارج کشور )

انتخاب مردی منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
دمت گرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
واقعا اسمت کوروشه؟
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
شما که منفی میدید همون هایی هستید که مواقع حساس بزدل میشید وقتی شهید بابایی و همت و امثال اینها از نظام حمایت کردن دیگه کی به شما اهمیت میده جز خودتون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
پس رأی و نظر دادن و "میزان"رو شما کلاً باهاش مشکل دارید... قابل فهم هست!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
چه ربطی داشت آقا سامان !!! کلا" خارج می خونی !!!
حمزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
216
4
من آقای طائب رو میشناسم بسیار فرهیخته معتقد و ولایت مدار است.
اینو به همه بگم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
صفری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
4
200
با سلام من یک طلبه هستم و بخاطرحرفهای آقای طائب از همه مردم عذر میخواهم با بزرگواری خودتان این گونه حرفها را ببخشید.
z
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
1
94
انتخاب مرد باش دیگه بابا آدم وقت میزاره پستهات رو میخونه کامنت میزاره این که نمیشه .....هر چی نظر میزاریم سانسور بشه من که دست به خودسانسوری هم زدم حداقل جواب این یکی رو بده دلیل بیار؟؟؟؟؟؟ok
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
99
انتخاب خیلی کارت درسته !!!! دیگه سکوت رو هم سانسور میکنی ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
127
106 نظر غیر قابل انتشار!!!!!!!!

بابا دم مردم ایرانُ گرم..........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
130
خیلی دلم میخواست حاج آقا طائب سری به این سایت و این خبر میزد و با واقیعت های جامعه آشنا تر میشد . البته خدمت ایشان عرض کنم که این کامنت ها کاملا پاستوریزه هستند و انتخاب عزیز از گذاشتن کامنت هایی که همچین درست و حسابی شفاف سازی کردند ، خودداری کرده.
حالا یک خواهش دیگه ، اگر سر حاج آقا شلوغ بود و نتونست به این سایت بیاد از یکی از نزدیکان ایشان خواهش میکنم یه پرینتی از این خبر و نظرات بچه های ایران بگیره و امشب خدمت حاج آقا ببره. امیدوارم در سخنرانی های آتی مفید واقع بشه.
عماد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
98
21
از یک روحانی بعید است که اینگونه بی محابا به دیگران توهین کند .هر چند که مخاطب وی ملحد باشد.
یک طلبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
6
71
توصیه میکنم به آقای طائب که در مورد نحوه ی برخورد امام موسی صدر ، شهید بهشتی ، امام خمینی ، رهبری و ... با مخالفین مطالعاتی داشته باشند .
پاسخ ها
التحاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
لطفاً از قرار دادن نظرات متعدد با یک ای پی با استفاده از اسامی گوناگون خودداری کنید
sirus
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
6
95
واقعا بنده از سخنان آقای طائب لذت بردم و می بالم که در این سرزمین فرحیخته پرور زندگی می کنم ای خدا چقدر خوشبختم من هوراااااااااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
2
80
نه با با !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
157
4
اقای طائب فردی با ایمان وخدا محور هست
mehdi
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
3
51
فکر نون کنید که خربزه آبه این حرفها رو بی خیال از گرونی مردم کم آوردند زمانی که بانک مرکزی مورد تمسخر بازار و مردم باشه فاتحه همه چی خوندس
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
8
"اين هديه جمهوري اسلامي به اين‌هاست. هر جا مي‌خواهي بيا و برو سخنراني کن. "؟؟؟؟؟؟
واقعا؟؟؟؟
ساجد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
13
0
سران فتنه دیگر آب خوش از گلویشان پایین نخواهد رفت
وعده عذاب حتمیست
ناشناس1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
13
1
حاج آقا طائب بسیار جالب و مستدل توضیح دادید انشاء ا... در خدمت به اسلام حقیقی و ایران موفق و پیروز باشید
نظرات بینندگان