arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۸

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۴/۱۸

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۹ هزار تومان فروخته می‌شود. صرافی‌های بانک‌ها امروز سه شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۵۴۷ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۹ هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۹۲.۸ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

12 هزار و 750 تومان

قیمت یورو

14 هزار و 650 تومان

قیمت پوند

16 هزار و 123 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 510 تومان

قیمت سکه بهار آزادی

4 میلیون و 355 هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

4 میلیون و 547 هزار تومان

قیمت نیم سکه

2 میلیون و 358 هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و 519 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

989 هزار تومان

قیمت گرم طلای 18

429 هزار و 400 تومان

قیمت گرم طلای 24

572 هزار و 500 تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و 857 هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

1392.8 دلار

قیمت پلاتیندلار

814.9 دلار

قیمت انس نقرهدلار

15.07 دلار

انتهای پیام/

نظرات بینندگان