arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

پلیس: «پراید» و «آردی» نباید در جاده‌ها تردد کنند / برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت ایمنی برخی خودروهای داخلی شدیدا انتقاد کرد و گفت:‌ برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت ایمنی برخی خودروهای داخلی شدیدا انتقاد کرد و گفت:‌ برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در رزمایش گشت‌های نامحسوس پلیس راهور که صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: توسعه انضباط ترافیکی یک اصل لازم و اجتناب‌ناپذیر در کشور است و باید به آن توجه لازم بشود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۴ میلیون راننده ، ۳۳ میلیون وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو در ۲۱۷ هزار کیلومتر از راه‌ها و بیش از هزار شهر در حال تردد هستند گفت: بر این تعداد دیگر نمی توان با شیوه های قدیمی و سنتی نظار ت کرد و لازم است با استفاده از شیوه های مدرن و نیز تجهیزات جدید و کنترل نامحسوس برای کاهش تخلفات اقدام کنیم.

هادیانفر با تاکید بر اینکه کاهش تلفات و جانباختگان حوادث رانندگی یک اصل مهم و هدف اصلی پلیس راهور است، اظهار کرد: سایر دستگاه‌ها علاوه بر پلیس نیز باید پای کار آمده و به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با انتقاد از وضعیت ایمنی برخی خودروها، اظهار کرد: برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند، آردی و پراید نباید در جاده ها تردد کنند و باید خودروسازان ما به سمت تولید خودروهای امن بروند.

نظرات بینندگان