arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

نماینده دادستان در دادگاه بانک سرمایه: متهم ضیایی حدود ۱۱ میلیارد تومان به رئیس دفتر یکی از روسای ادوار مجلس پرداخت کرده / نفوذ یک روحانی در پرونده؛ به زودی علیه این شخص در دادگاه ویژه روحانیت اعلام جرم خواهم کرد

نماینده دادستان در هجدهمین دادگاه بانک سرمایه، از نفوذ یک روحانی در پرونده فساد بانک سرمایه خبر داد و گفت به زودی علیه این شخص در دادگاه ویژه روحانیت اعلام جرم خواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده دادستان در هجدهمین دادگاه بانک سرمایه، از نفوذ یک روحانی در پرونده فساد بانک سرمایه خبر داد و گفت به زودی علیه این شخص در دادگاه ویژه روحانیت اعلام جرم خواهم کرد.

به گزارش «انتخاب»، امروز چهارشنبه در هجدهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی بانک سرمایه یاسر ضیایی یکی از متهمان این پرونده به دفاع از خود پرداخت.

به نوشته ایرنا، نماینده سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه خطاب به رئیس دادگاه گفت: متهم ضیایی تمام واقعیت ها را بیان نمی کند.

این نماینده گفت: ابتدا فکر می کردیم که آقای ضیایی با ما همکاری می‌کند اما هرچه جلوتر رفتیم، به در بسته خوردیم.

وی افزود: شخصی که آقای خانی به عنوان ناظر معرفی کرد، ضیایی با آن شخص پرداختی های داشته آقای باقری هم گفت ایشان در لواسان مهمانی هایی داشته است. به این فرد که خیلی در کشور ادعا دارند، عرض می کنم که به زودی در دادگاه ویژه روحانیت علیه شان اعلام جرم خواهم کرد.

نماینده دادستان گفت: متهم ضیایی اعلام کرده پرداخت مبلغ ١٠ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان به آقای درویش نوری رئیس دفتر یکی از روسای ادوار مجلس، از محل رشوه بوده است؛ بنابراین باید هر چه سریعتر این پول برگردانده شود.

در ادامه قاضی مسعودی‌مقام از متهم خواست که تمام حقایق را بیان کند و هشدار داد: متهمان بدانند که دادگاه به تمام ابعاد این پرونده مشرف است. اگر کسی انتظار تخفیف مجازات دارد، باید نهایت همکاری را با دادگاه داشته باشد.

بعد از توضیحات متهم در مورد نحوه ارتباط با برخی افراد خاص قاضی مسعودی مقام از وی خواست که تا اسامی تمام افرادی که پشت این پرونده هستند، بدون هیچ ملاحظه ای بیان کند.

رئیس دادگاه از متهم خواست این افراد از هر نهاد یا سازمانی که باشند به دادگاه معرفی کند.

نظرات بینندگان