arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پاکسازی بخش جستجوی اینستاگرام تا گوشی جدید هواوی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت هواوی همچنان در فهرست سیاه هواوی قرار دارد این در حالیست که برخی تصور می کنند، وضعیت هواوی از حالت بحرانی خارج شده است با این وجود حقیقت این است که تنها برخی از محدودیت های تجاری هواوی آن هم بر اساس تعدادی پیش شرط لغو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از سوالات رایج بسیاری از کاربران اینستاگرام این است که چگونه می توانند سابقه جستجوهای خود را از اینستاگرام پاک کنند. این موضوع به خصوص برای افرادی که گوشی خود را دست کودکان می سپارند نیز مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ اخیرا حالت شب حالت اختصاصی دوربین خود را به خانواده گلکسی اس 9 و نوت 9 افزوده است. اما این حالت در همه گوشی ها دیده نمی شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساعت هوشمند موسوم به "داکی پال" یکی از ساعت های ویژه برای کودکان است که می تواند ویژگی های کاربردی متعددی را به طور اختصاصی برای کودکان ارائه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خبرهای جدید حاکی از آن است که گوشی جدید هواوی با دوربین چهارگانه و باتری 3900 میلی آمپری در راه است. برخی نشریات چینی از هم اکنون مدعی شده اند که این گوشی می تواند رکورددار فروش باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران چینی موفق شدند ربات کشاورز جدیدی را طراحی کنند که می تواند نقشی موثر در بخش کشاورزی چین ایفا کند. این ربات کشاورز ظاهری جالب دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان