arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۸

خرید مشروبات الکلی در دبی/ گردشگران مجوز 30 روزه دریافت می‌کنند

شیخ نشین دبی از این پس به گردشگران مجوزی ۳۰ روزه برای خرید مشروبات الکلی ارائه می‌کند.به این ترتیب گردشگران می توانند از فروشگاه های «ام ام آی» (MMI) در دبی مشروبات الکلی تهیه کنند. این مجوز به طور رایگان به گردشگران غیر مسلمان که حداقل ۲۱ سال دارند داده خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرید مشروبات الکلی در دبی/ گردشگران مجوز 30 روزه دریافت می‌کنندشیخ نشین دبی از این پس به گردشگران مجوزی ۳۰ روزه برای خرید مشروبات الکلی ارائه می‌کند.

به گزارش یورونیوز؛ به این ترتیب گردشگران می توانند از فروشگاه های «ام ام آی» (MMI) در دبی مشروبات الکلی تهیه کنند. این مجوز به طور رایگان به گردشگران غیر مسلمان که حداقل ۲۱ سال دارند داده خواهد شد.

گردشگران در صورت مراجعه به یکی از فروشگاه های «ام ام آی» با ارائه گذرنامه معتبر و پر کردن فرم مخصوص می توانند دست به خرید مشروبات الکلی بزنند. فروشگاه های «ام ام آی» نیز به همراه مجوز، دستورالعملی به گردشگران ارائه می کنند که در آن موارد احتیاطی در مورد خرید و مصرف مشروبات الکلی در دبی به آنها گوشزد شده است.

در پایگاه اینترنتی شرکت «ام ام آی» از گردشگران خواسته شده است تا با مطالعه این دستورالعمل به کشور امارات عربی متحده، قوانین آن و ساکنانش احترام بگذارند.

در این دستورالعمل از گردشگران خواسته شده است که از مصرف الکل در اماکن عمومی و رانندگی در حالت مستی بپرهیزند.

دارندگان اجازه اقامت دبی هم اکنون مجوزی دو ساله برای خرید و نگهداری مشروبات الکلی دریافت می کنند. مصرف کنندگان مشروبات الکلی در رستوران ها و قهوه خانه های دبی نیز باید مجوز خود را به همراه داشته باشند.

نظرات بینندگان