arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۸

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۴/۲۴

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۲۹۲ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۴هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۴۰۰تومان ارزش‌گذاری شده است. صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۲۹۲ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۴هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۴۰۰تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۳۷۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۶۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۱۵.۳ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

12 هزار و 400 تومان

قیمت یورو

14 هزار و 300 تومان

قیمت پوند

15 هزار و 616 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 386 تومان

قیمت سکه بهار آزادی

4 میلیون و 270 هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

4 میلیون و 292 هزار تومان

قیمت نیم سکه

2 میلیون و 248 هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و 379 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

969 هزار تومان

قیمت گرم طلای 18

414 هزار تومان

قیمت گرم طلای 24

552 هزار و 500 تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و 795 هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

1415.3 دلار

قیمت پلاتیندلار

844 دلار

قیمت انس نقرهدلار

15.35 دلار

نظرات بینندگان