arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۸

راه حل خطرناک مادر آمریکایی برای مبارزه با گرما حاشیه ساز شد

یک مادر آمریکایی 49 ساله که قصد داشت فرزندانش را طی مسیر رسیدن به خانه دوستش خنک نگه دارد آنها را در استخری روی سقف خودرو خود قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مادر آمریکایی 49 ساله که قصد داشت فرزندانش را طی مسیر رسیدن به خانه دوستش خنک نگه دارد آنها را در استخری روی سقف خودرو خود قرار داد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، به نر می رسد گرمای هوا در تابستان سال جاری بسیاری از افراد را کلافه کرده و به روشهایی عجیب برای خنک شدن واداشته است. اکنون یکی از عجیب ترین روش ها برای خنک شدن توسط یک مادر آمریکایی امتحان شده است.

بسیاری از والدین فرزندان خود را تشویق می کنند که شجاع باشند، از درختان بالا بروند، در گل و شن بازی کنند یا ریسک مسیرهای جدید را بپذیرند ولی کمتر مادری حاضر است کاری را که این مادر آمریکایی انجام داد، انجام دهد. درواقع این مادر فرزندان خود را روی سقف خودرو خود قرار داد.

همه چیز از زمانی شروع شد که این مادر تصمیم گرفت با دو دخترش سری به خانه دوستش بزند. اما برای این که با گرمای هوا مقابله کند دخترانش را در یک استخر قرار داد. استخری بادی که به سقف خودرو بسته بود. فقط این صحنه را تصور کنید که دو کودک در سقف یک خودروی در حال حرکت بدون هیچ حفاظی قرار بگیرند و بنابراین تنها با یک ترمز ناگهانی در معرض خطرناک ترین حوادث باشند.

این همان کاری است که جنیفر جان یوس یجر انجام داد و البته راننده های دیگر نیز بیکار نماندند و فورا به پلیس اطلاع دادند در نتیجه پلیس به سرعت خودرو این زن را متوقف و مادر بی فکر را به جرم به خطر انداختن جان کودکانش دستگیر کرد. یکی از کودکان زیر هشت سال داشته و در نتیجه ممکن بوده به شدت از این ماجرا آسیب ببیند چرا که در حفظ تعادل مشکل داشته است. پلیس این زن را برای بررسی های روانی روانه مرکز تحقیقات کرد تا مشخص شود آیا او اساسا تعادل روانی دارد یا خیر.

 

نظرات بینندگان