arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

در آخرین جلسه دادگاه عضو شورای شهر مشهد چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین جلسه دادگاه عضو شورای شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دادگستری خراسان رضوی، آخرین جلسه دادگاه عضو شورای شهر مشهد و تعدادی دیگر از متهمان برگزار شد.

پس از طی تشریفات قانونی و با حضور متهمان، وکلای مدافع آنان و جمعی از شهروندان، آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان و همچنین یکی از اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جلسه دادگاه به ریاست قاضی باخدا و به صورت علنی در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) مشهد، تشکیل و آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها اخذ شد.

طبق کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد این افراد به ارتکاب اعمال خلاف قانون و شرع و خلاف شئون متهم هستند و پس از اعلام ختم رسیدگی، رأی دادگاه در مهلت قانونی صادر خواهد شد.

پیش از این روابط عمومی شورای شهر مشهد در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد بازداشت یکی از اعضای شورا اطلاعیه صادر کرده و اعلام شده بود: به یک نفر از اعضای شورای شهر مشهد در اواخر اسفند ۹۶ اتهامی وارد شده است که در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

همچنین اعلام شد، یک عضو شورای شهر مشهد دستگیر شده است.

قاضی حسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا-، در خصوص دستگیری یکی از اعضای شورای شهر مشهد، اظهار کرده بود: این فرد به دلایل مالی و اعمال نفوذ دستگیر شده است.

معاون دادستان مشهد در خصوص دستگیری این عضو شورای شهر در گذشته و آزادی او به قید وثیقه، عنوان کرده بود: وی بار قبل به قید وثیقه آزاد نشد بلکه با یک قرار دیگر بود و اکنون قرار او تشدید شده است.

نظرات بینندگان