arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های رستوران دار تا مخالفت مجلس سنای آمریکا با ارز دیجیتال فیس بوک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها اغلب گوشی های نسل جدید سامسونگ از حالت شب برخوردارند و اکنون نوبت به گوشی گلکسی S105G رسیده است که یک به روزرسانی حالت شب دریافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اظهارات برخی از قانونگذاران آمریکایی نشان می دهد وضعیت و جو مجلس سنا کاملا علیه ارز دیجیتال فیس بوک است و بعید به نظر می رسد به این زودی خبری از مجوزهای لازم برای فعالیت رسمی این ارز دیجیتال صادر شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی شعب محدود از رستوران های زنجیره ای برگر کینگ در ایالات متحده یک آزمایش مهیج را به اجرا در آورده اند. در جریان این آزمایش هوش مصنوعی پیش از شما می گوید که دلتان چه می خواهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

رستوران کرالا در هند هیچ پیشخدمت انسانی ندارد و تمامی نیروهای این رستوران از ربات ها تشکیل شده است. این رستوران تصمیم گرفته طرحی جدید ازحضور ربات ها در محیط کار را به مخاطبان خود نشان دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ویس میل یکی از قابلیت های مهم برای کاربرانی است که مرتب باید پیغامهای خود را بررسی کنند و دسترسی به صندوق دریافت پیغام ها برای آنان مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به گفته یک منبع ناشناس وابسته به شرکت هواوی، قرار است شرکت های آمریکایی تا ماه آینده همچنان به همکاری خود با هواوی ادامه دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان