arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۸

پیش‌بینی افزایش تردد زائران اربعین از مرز مهران

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، ملاحظات امنیتی و کنترلی را از اولویت‌های این یگان در مراسم اربعین سال ۹۸ عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، ملاحظات امنیتی و کنترلی را از اولویت‌های این یگان در مراسم اربعین سال ۹۸ عنوان کرد.

سردار حبیب اله جان نثاری در بازدید از مرز مهران با اشاره به تمهیدات و تدابیر یگان‌های ویژه برای ماموریت بزرگ اربعین حسینی (ع)، گفت: به حول و قوه الهی از چند ماه پیش اقدامات پشتیبانی و مهندسی توسط یگان ویژه در مرز مهران در حال انجام است و با پیگیری ها و همت تمامی فرماندهان و مسئولان مشکل خاصی نداریم؛ یگان ویژه تمام قدرت و توان خود را در راستای تسهیل تردد زائران اربعین به کار می گیرد.

وی بر لزوم ارائه خدمات و تقویت زیر ساختها در حوزه های مختلف تاکیدکرد و گفت: سالانه تغییرات خوبی در روند تردد زائران صورت می‌گیرد که باید با احصاء نقاط ضعف و تقویت قوت‌ها، برنامه‌های دقیق‌تر و بهتری برای تسهیل در تردد زائران داشته باشیم.

جان نثاری با تاکید بر آمادگی یگان ویژه برای تامین امنیت مراسم اربعین حسینی (ع)، گفت: مصمم هستیم با همراهی و همکاری سایر نهادها و ارگان‌ها بهترین و بیشترین خدمات را امسال به زائران ارائه دهیم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، ملاحظات امنیتی و کنترلی را از اولویت‌های این یگان در مراسم اربعین حسینی (ع) در مرز مهران دانست و تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از سال های گذشته، زائر اربعین از مرز مهران عازم عتبات عالیات شوند بنابراین تمهیدات لازم برای افزایش زیرساخت ها و ملاحظات امنیتی و کنترلی برای رفاه حال زائران توسط یگان‌های ویژه ناجا اتخاذ شده است.

جان نثاری، ایجاد طرح‌های امنیتی و کنترلی یگان ویژه را برای جلوگیری از تردد زائران فاقد مجوز در اربعین حسینی (ع) عنوان کرد و گفت: خروج از مرز برای شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی (ع) فقط با مدارک قانونی امکان پذیر است، در غیر این صورت خروج از مرز غیرممکن است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان