arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا شکست هوش مصنوعی از انسان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد دوران انتظار طرفداران گوشی تاشو سامسونگ به پایان رسیده و به زودی شاهد ورود این گوشی به بازار خواهیم بود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپلیکیشن جدید "AirDroid"، که زیر مجموعه ای است از"AirDroid "  یکی از جذاب ترین اپلیکیشن ها برای افرادی است که عادت دارند مرتب از وضعیت گوشی خود یا دیگر نزدیکانشان مطلع باشند. این برنامه را می توان نوعی برنامه نظارتی فوق پیشرفته دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از محققان تصاویری را گلچین کرده اند که هوش مصنوعی از تشخیص این تصاویر عاجز است و به اشتباه تشخیص می دهد که این تصاویر چه موضوعی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ یک به روزرسانی جدید برای ساعت هوشمند خود خود ارائه کرده است که می تواند برای شناگران در فصل گرم تابستان بسیار مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای یک کاربر گوگل رخ دهد این است که حساب کاربری خود را از دست دهد. این موضوع به ویژه برای افرادی که به طور دائمی از حساب کاربری خود استفاده می کنند بسیار مهم است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها برند چینی هواوی برای عبور کردن از سد محرومیت های ایالات متحده تمام تلاش خود را به کار بسته است. این شرکت قصد دارد با رونمایی از میت 30 پرو نشان دهد در حوزه تولید گوشی های هوشمند حرف های زیادی برای گفتن دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان