arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۳۰ تير ۱۳۹۸

قیمت خودرو در بازار امروز یکشنبه ۳۰ تیر؛ ریزش قیمت برخی خودروها

امروز سایپا ۱۱۱ ، ۸۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۴۹ میلیون تومان رسیده است. با این حال بقیه انواع پراید مثل سایپا ۱۳۱ و پراید وانت بدون تغییر نسبت به روز گذشته فروخته می‌شوند. سایپا ۱۳۱ امروز ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و این در حالی است که قیمت کارخانه برای این محصول سایپا تنها ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت روز سایپا ۱۵۱، ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
هفت میلیون تومان کاهش قیمت در یک روز، اتفاقی است که برای محصولات مدیران خودرو افتاده. قیمت انواع MVM امروز دچار ریزش عجیبی شده که با برآیند کاهش چند روزه قیمت محصولات ایران خودرو برابری می‌کند. امروز محصولات ایران خودرو سرعت کاهش قیمت را کم کرده‌اند، با این وجود پژو ۴۰۵ با کاهش دو میلیونی بیشترین تغییرات قیمت را تجربه کرده است. در طرف مقابل سایپا تغییر چندانی در قیمت‌ها نداده و اتفاقا شاهد افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت تیبا صندوق‌دار هستیم. همچنین قیمت محصولات کرمان موتور در بازار امروز ثابت مانده است.  
 

قیمت روز محصولات سایپا

به نوشته فرارو قیمت محصولات سایپا عموما امروز تغییر خاصی ندارند. بیشترین تغییر مربوط به قیمت سایپا ۱۱۱ است که ۸۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۴۹ میلیون تومان رسیده است. با این حال بقیه انواع پراید مثل سایپا ۱۳۱ و پراید وانت بدون تغییر نسبت به روز گذشته فروخته می‌شوند. سایپا ۱۳۱ امروز ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و این در حالی است که قیمت کارخانه برای این محصول سایپا تنها ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت روز سایپا ۱۵۱، ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود.  

تیبا امروز دچار افزایش قیمت جزئی شده. قیمت روز تیبا صندوق‌دار در بازار خودرو با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۵۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و تقریبا ۱۰ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. تیبا ۲ امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت ۵۸ میلیون تومان فروخته می‌شود که هشت میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. ساینا وضعیت مشابهی دارد. این محصول سایپا امروز در بازار با قیمت ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارد.
 
قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۳۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
سایپا ۱۱۱
۴۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۹,۸۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
سایپا ۱۳۱
۴۴,۵۰۰,۰۰۰
۴۴,۵۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
سایپا ۱۵۱
۴۳,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۵۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا
۵۲,۲۰۰,۰۰۰
۵۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۵۸,۰۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۸,۳۰۰,۰۰۰
۵۸,۳۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
ساینا (رینگ آلومینیومی)
۶۰,۸۰۰,۰۰۰
۶۰,۸۰۰,۰۰۰
۶۰,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

امروز محصولات ایران خودرو روند کاهش نسبی در پیش گرفته. پژو ۴۰۵ GLX امروز از همه بیشتر تغییرات داشته و سرآمد ارزانی‌ها است. طوری که امروز پژو ۴۰۵ GLX با قیمت ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود که حدود دو میلیون تومان ارزان‌تر از دیروز است. مدل دوگانه‌سوز این محصول هم وضعیت مشابهی دارد. امروز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با کاهش دو میلیون تومانی روبرو شده و با قیمت ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ SLX کاهش قیمت کمتری را تجربه کرده. امروز پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۸۰ میلیون تومان فروخته شده که ۷۰۰ هزار تومان ارزان شده است.

امروز قیمت پژو ۲۰۶ بعد از چند روز ترمز را کشیده و سرعت کاهش قیمت خود را کم کرده است. امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار تنها ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار با کاهش ناچیز ۵۰۰ هزار تومانی به ۹۴ میلیون رسیده و همین اتفاق برای پژو ۲۰۶ صندوق‌دار افتاده است. این ماشین امروز با کاهش نیم میلیونی با قیمت ۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.  
 
سمند امروز از کاهش ناچیز قیمت‌ها مستثنی نیست. طوری که قیمت روز سمند LX در بازار آزاد با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و با وجود چند روز کاهش قیمت متوالی، همچنان این خودرو حدود ۱۰ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. سمند EF۷ امروز کاهش قیمت کمتری را تجربه کرده. طوری که قیمت روز سمند EF۷ در بازار ۸۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که نشان‌دهنده کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته است.
 
قیمت روز پژو پارس به کاهش یک میلیونی روز‌های قبل ادامه می‌دهد. به عبارتی امروز پژو پارس در بازار یک میلیون تومان دیگر ارزان شده و حالا با قیمت ۹۴ میلیون تومان فروخته می‌شود. رانا بدون تغییر نسبت به دیروز باقی مانده و برای خرید آن باید ۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد. این در حالی که است قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو ۶۷ میلیون تومان اعلام شده است.

دنا بعد از چند روز ثبت قیمت، امروز یک تکانی به خود داده و کمی قیمت‌ها را پایین آورده است. طوری که قیمت روز دنا معمولی تیپ ۲ با کاهش دو میلیونی به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس توربو امروز سه میلیون ارزان شده و در بازار با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان فروخته می‌شود که تقریبا ۷۷ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه برای این خودرو ملی است.  

امروز پژو ۲۰۷ دنده‌ای با کاهش یک میلیونی به ۱۱۹ میلیون تومان رسیده و تقریبا ۲۲ میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه ایران خودرو فروخته می‌شود. البته مدل اتوماتیک این محصول تغییر قیمت پیدا نکرده و همچنان در بازار با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو یکشنبه ۳۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۶,۷۰۰,۰۰۰
۸۷,۰۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۳,۵۰۰,۰۰۰
۷۵,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۷۹,۳۰۰,۰۰۰
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۳,۲۰۰,۰۰۰
۹۳,۷۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو 207 دنده‌ای
۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو

امروز محصولات مدیران خودرو حسابی در بازار ارزششان را از دست داده‌اند. کاهش قیمتی که محصولات مدیران خودرو امروز پشت سر گذشته، با برآیند چند روز کاهش قیمت در مورد محصولات سایپا و ایران خودرو برابری می‌کند. چراکه مثلا MVM ۳۱۵ هاچ‌بک امروز در بازار هفت میلیون تومان ارزان شده و با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که کارخانه این ماشین را ۱۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. MVM X۲۲ دنده‌ای امروز شش میلیون ارزش خود را از دست داده و با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. مدل اتوماتیک MVM X۲۲ از کاهش قیمت عجیب محصولات مدیران خودرو مستثنی نیست. طوری که قیمت روز MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار با کاهش پنج میلیونی به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است.  

همچنین امروز MVM X۳۳ تقریبا پنج میلیون ارزش خود را از دست داده و در بازار با قیمت ۲۲۳ میلیون تومان فروخته می‌شود که حدود ۱۳ میلیون کمتر از قیمت مصوب اعلام شده توسط کارخانه است.  
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو یکشنبه ۳۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان موتور

قیمت محصولات کرمان خودرو موجود در بازار که به انواع مدل‌های جک خلاصه می‌شوند، نسبت به دیروز تفاوتی نداشته و امروز با قیمت روزهای گذشته در بازار فروخته می‌شوند. امروز یکشنبه جک J۴ با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت روز جک S۳ در بازار ۲۰۱ میلیون تومان است. اگر بخواهید جک S۵ بخرید باید رقمی حدود ۲۸۵ میلیون تومان سرمایه داشته باشید. البته باید توجه کنید که قیمت مصوب کارخانه برای این ماشین ۱۵ میلیون بیشتر است. تفاوت قیمت کارخانه و بازار در بین محصولات کرمان خودرو برعکس است و قیمت بازار آزاد آنها تقریبا چند میلیون تومان کمتر است.
 
قیمت روز محصولات کرمان موتور یکشنبه ۳۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J۴ اتوماتیک
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک
۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ اتوماتیک
۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰
نظرات بینندگان