arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۸

گوشی های نوکیا «6.2» و «7.2» نیمه نخست مرداد ماه وارد بازار می شوند؟

برخی شایعات حکایت از آن دارند که گوشی نوکیا 6.2 و 7.2 در نیمه نخست مرداد ماه یا اوایل ماه آگوست سال جاری میلادی وارد بازار می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی شایعات حکایت از آن دارند که گوشی نوکیا 6.2 و 7.2 در نیمه نخست مرداد ماه یا اوایل ماه آگوست سال جاری میلادی وارد بازار می شوند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدتی است که علاقه مندان گوشی های نوکیا منتظرند گوشی های جدید این شرکت را در بازار ببینند، اکنون خبر رسیده که به زودی یعنی تا نیمه نخست مرداد ماه شاهد ورود گوشی های جدید نوکیا به بازار خواهیم بود.  

تا کنون، شایعات و گزارش های مختلفی در مورد این دو گوشی مطرح شده است. برای مثال ابتدا گفته می شد این گوشی ها تا انتهای ماه آگوست وارد بازار می شوند و حتی پس از آن ماجرا به ماه سپتامبر نیز رسید اما اکنون برخی اطلاعات فاش شده نشان می دهد احتمال دارد این گوشی تا چند روز دیگر وارد بازار شود.

همانطور که از نام این دو محصول مشخص است به نمایشگرهای 6.2 و 7.2 مجهزند و برای تامین قدرت خود از پردازنده اسنپدراگون 632 استفاده می کنند. پیشبینی می شود گوشی نوکیا 6.2 در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی وارد بازار شود. دوربین اصلی گوشی نوکیا 6.2 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. این گوشی از سیستم صدای ویژه ای برخوردار است و انتظار می رود دارای حجم باتری بالاتر از 3 هزار میلی آمپر باشد.

نظرات بینندگان