arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

زیدان: به هیچکس بی احترامی نکرده‌ام مخصوصا گرت‌بیل!

مربی رئال مادرید در خصوص اتفاقاتی که پیرامون گرت بیل صورت گرفت اظهار داشت: به هیچ بازیکنی بی احترامی نکرده ام مخصوصا بازیکن رئال باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، مصاحبه جنجالی زیدان در 2 روز گذشته پیرامون آینده بیل موجی از واکنش های متفاوت را به همراه داشت.

زیدان پس از باخت مقابل بایرن مونیخ در اینترنشنال کاپ در پاسخ به اینکه چرا بیل را در لیست بازیکنان قرار نداده اظهار داشت که این ستاره امروز فردا از رئال رفتنی است و هر چه زودتر این تیم را ترک کند برای خودش بهتر است.

برخی اعتقاد دارند که زیدان گرچه به عنوان یک مربی می تواند بازیکنان خود را انتخاب کند ولی نحوه برخورد با ستاره ای چون بیل خوب نبوده و این حرکت را بی احترامی تلقی کردند.

بامداد امروز زیدان در کنفرانس خبری خاطر نشان کرد: اولا من به بازیکنی بی احترامی نکرده ام، مخصوصا بازیکنی از رئال مادرید، من همیشه یک چیز را می گویم اینکه بازیکنان مهمترین چیز باشگاه هستند و من همیشه با آنها خواهم بود.

وی ادامه داد: دوما من فقط گفتم که باشگاه در حال فروش بیل است. سوما بیل برای بازی آماده نبود چون خودش نمی خواست در باشگاه باشد با توجه به اینکه باشگاه سعی داشت که آینده اش را مشخص کند.

زیدان خاطر نشان کرد: ولی با همه این ها بیاییم دوباره شروع کنیم. بیل بازیکن رئال مادرید بوده و هیچ چیز تغییر نکرده است. او عادی تمرین می کند و فردا فرداست و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظرات بینندگان