arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

جزئیاتی جدید از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس افشا شد / رزولوشن صفحه نمایش تنزل می کند؟

بر اساس افشای اطلاعاتی جدید از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس که از منابعی در یونان منتشر شده است، انتظار می رود شاهد تغییراتی در رزولوشن صفحه و ظرفیت باتری باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس افشای اطلاعاتی جدید از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس که از منابعی در یونان منتشر شده است، انتظار می رود شاهد تغییراتی در رزولوشن صفحه و ظرفیت باتری باشیم.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همزمان به نزدیک شدن زمان رویداد بزرگ سامسونگ در تاریخ هفتم اوت برابر با شانزدهم مرداد ماه هر روز شایعات و خبرهای جدیدی در خصوص گوشی های سامسونگ منتشر می شود.

اکنون یک شایعه جدید ادعا می کند نوت 10 به طرز شگفت انگیزی از وضوح پیشین خود، از QHD + (1440x2960) به FHD +، تنزل پیدا کرده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی نیز برابر با 6.3  اینچ است و وزن آن نیز 168 گرم خواهد بود. این گوشی با ظرفیت باتری  3500 میلی آمپر ارائه می شود.

افزون بر این ها ادعا شده که نوت 10 پلاس وزن 198 گرمی و صفحه نمایش QHD + 6.8 دارد. . این دستگاه با یک حافظه پایه 256 گیگابایتی و 12 گیگابایت حافظه رم بدون توجه به کاربران عرضه می شود. یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده این نسخه با نوت 10 وجود حسگر ToF در پشت گوشی است. این گوشی دارای سه دوربین است و شامل رنگ های سفید، سیاه و نقره ای می شود.

S-Pen برای هر دو گوشی نوت 10  وجود دارد و دوربین جلو از حالت شب پشتیبانی می کند و حالت Focus Live نیز برای ویدئو ساخته شده است و همراه با زوم صوتی کار می کند که به شما اجازه می دهد با تمرکز زوم روی یک منطقه خاص بهتر عمل کنید. در نهایت تلفن صدای ناشی از آن منطقه را تقویت می کند و تمام نویز های دیگر را کاهش می دهد.

همانطور که قبلا  نیز شایعه شده بود، نوت 10 برای دریافت شارژ سریع 25W آماده است، در حالی که نوت 10 پلاس از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند. برای تشخیص صحت این حدسها تنها 2 هفته زمان لازم است.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان