arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

امید اسنوکر باز ایرانی برای پیوستن به جمع برترین های "چلنج تور" حرفه‌ای

اسنوکرباز ایرانی امیدوار است با نتایج درخشان خود در مسابقه کیواسکول که به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود بتواند به جمع برترین های چلنج تور آزاد حرفه ای بپیوندد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیرسرخوش، ملی پوش پرافتخار ایران با شرکت در مسابقات کیواسکول و با قرار گرفتن بین ۵۶ بازیکن برتر این مسابقات امیدوار است تا در صورت کسب امتیاز لازم شانس حضور بین حرفه ای های جهان را داشته باشد. سرخوش در گفت و گو با ایسنا، در باره ی مسابقات آزاد تور اسنوکر گفت: ۲۵۰ نفر از کل جهان در این مسابقات شرکت کرده بودند که ۱۲ نفر آنها به صورت مستقیم به تور حرفه‌ای‌ها پیوستند و ۵۶ نفر برتر دیگر در طول امسال ۱۰ مرتبه با هم مسابقه می دهند که ۲ نفر از نفرات برتر به تور حرفه ای ملحق می‌شوند.

او در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون هزینه های این سفر را تقبل می کند، پاسخ داد: هزینه های تور های آزاد برعهده فدراسیون نیست و تمامی هزینه را از جیب خود خواهم داد. به دلیل اینکه این مسابقات در رنکینگ جهانی بسیار موثر است باید در آن شرکت کنم.

سرخوش گفت: اگر بتوانم رتبه بیاورم و جایزه کسب کنم به احتمال زیاد باید حسابی در کشور خارجی باز کنم که جایزه من به آن حساب واریز شود و من تاکنون تجربه چنین کاری را نداشته ام ولی احتمال زیاد مشکلی از نظر دریافت جایزه ی خود نخواهم داشت.

این ملی پوش بابیان اینکه تاکنون مشکل اقتصادی با فدراسیون نداشته است، گفت: تاکنون از نظر هزینه با فدراسیون به مشکل برنخورده ایم و جوایز تورهای حرفه ای که بازیکنان بازی می کنند را فدارسیون آسیایی به حساب بازیکنان و به صورت نقدی واریز می کند و ما تاکنون تمام جوایز خود را دریافت کرده ایم.

نظرات بینندگان