arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

کیهان در مورد مزدک میرزایی: مقصر اصلی ماجرای «م.م» گزینش ناکافی صداوسیماست

کیهان نوشت: حضور برخی مجریان رسانه ملی در رسانه‌های بیگانگان و ضد انقلاب، ثابت می‌کند که متأسفانه در گزینش مجریان و گویندگان رسانه ملی دقت کافی نمی‌شود. برخی مدیران نیز با مرعوب‌شدن در قبال چهره‌ها ، از این افراد ستاره و غول می‌سازند که همین اتفاق هزینه برخورد قانونی با عملکردهای غیرقانونی مجریان را افزایش می‌دهد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیهان نوشت: یکی از مجریان ورزشی تلویزیون به شبکه تجزیه‌طلب وهابی پیوست!

روزنامه کیهان چهارشنبه 2 مرداد در خبری با عنوان "یک مجری سرشناس ایرانی در خدمت تلویزیون وهابی!"در مورد مهاجرت مزدک میرزایی و شایعه پیوستن وی به یک شبکه ماهواره ای در انگلیس ادامه داد:

«گفته می‌شود که(م.م) که 14 تیر تهران را‌ ترک کرده، هم اینک در لندن مقیم شده است و قرار است در تلویزیون ایران اینترنشنال که شبکه‌ای وابسته به دولت وهابی سعودی است مشغول به کار شود.

خبرگزاری دولتی ایسنا در گفت‌وگو با یک گزارشگر قدیمی‌تلویزیون به توجیه حضور این مجری ورزشی در شبکه بیگانه پرداخت و تقصیر را به گردن مسئولین رسانه ملی انداخت!

حضور برخی مجریان رسانه ملی در رسانه‌های بیگانگان و ضد انقلاب، ثابت می‌کند که متأسفانه در گزینش مجریان و گویندگان رسانه ملی دقت کافی نمی‌شود. برخی مدیران نیز با مرعوب‌شدن در قبال چهره‌ها ، از این افراد ستاره و غول می‌سازند که همین اتفاق هزینه برخورد قانونی با عملکردهای غیرقانونی مجریان را افزایش می‌دهد».

نظرات بینندگان