arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

فتاح: ما جای دولت را نمی‌گیریم، در این باره غلو شده

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که در دوره جدید سرعت کارها را بیشتر خواهیم کرد، گفت: ما جای دولت را نمی‌گیریم، در این باره غلو شده است. همه بنیاد را روی ترازو بگذاریم نسبت به دولت یک درصد هم نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که در دوره جدید سرعت کارها را بیشتر خواهیم کرد، گفت: ما جای دولت را نمی‌گیریم، در این باره غلو شده است. همه بنیاد را روی ترازو بگذاریم نسبت به دولت یک درصد هم نیست.

پرویز فتاح در آیین معارفه خود به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان با قدردانی از رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: سرباز نظام هستیم، عادت کرده‌ایم در هر سنگری سربازی کنیم. سنگرها عوض می‌شود اما مرام سربازی تغییر نخواهد کرد.

وی با بیان این‌که در کمیته امداد امانت را به یک عزیز پاکدست دادیم، تصریح کرد: امروز بسیار خوشحالم که این پرچم را از آقای سعیدی کیا گرفتم. وقتی در دولت رفتم کم سن و سال بودم و بر اساس حروف الفبا به ما نیرو و مسکن را دادند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که انصافا در بنیاد کارهای خوبی انجام شده است، افزود: عملکرد بنیاد بر اساس اساسنامه بوده است، اساس برای هر سازمان اساسنامه است.

فتاح با بیان این‌که انتظار از بنده این است سرعت کار بیشتر شود، گفت: در دوره جدید بنیاد کوچک‌تر و در عرصه‌های مختلف چابک‌تر شده است.

وی با یادآوری این‌که در قرارگاه سازندگی تجربه ساخت سدهای کرخه و کارون را دارم، اظهار کرد: در ادامه ۴ سال در دولت خادم ملت بودیم، ۵ سال در بنیاد تعاون و ۴ سال در کمیته امداد حضور داشته‌ام.

وی با بیان این‌که با بنیاد مستضعفان ناآشنا نیستم، ‌گفت: تاکید ما جوان‌گرایی است، اما باید از تجربه‌های پیشکسوت‌ها هم استفاده کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این‌که سیاست‌های دفتر رهبر معظم انقلاب باید مو به مو اجرا شود، افزود: در بنیاد نباید همه چیز را اقتصادی دید، برخی موارد را باید در بُعد اجتماعی در نظر گرفته شود.

فتاح بیان کرد: با دولت هماهنگ عمل خواهیم کرد هم دولت فعلی و هم دولت بعدی. با بخش خصوصی هم موازی کاری نمی‌کنیم و باید مردم داری کنیم.

وی تاکید کرد: عملکرد بنیاد بیش از انعکاس بیرونی بوده است و باید حتما بیشتر فعالیت‌ها را معرفی کنیم. شفاف‌سازی و پاسخگویی صریح در بنیاد بوده که آنرا تقویت خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که هیچ جیز پنهانی در بنیاد نداریم و مالیات هم پرداخت کرده‌ایم، تصریح کرد: سود فعالیت‌های اقتصادی را باید بالا ببریم؛ حالا این سود را چه کار کنیم. این سود را به پروژه آزادراهی اختصاص دهیم، پایانه سلام را بسازیم. یا این‌که به محرومان اختصاص دهیم. بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فقط بنیاد اقتصادی نیست.

وی با بیان این‌که باید از ظرفیت کمیته امداد در بنیاد مستضعفان استفاده کنیم، اظهار کرد: ما جای دولت را نمی‌گیریم، در این باره غلو شده است. همه بنیاد را روی ترازو بگذاریم نسبت به دولت یک درصد هم نیست.

وی با بیان این‌که تمام پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل خواهیم کرد، گفت: تصمیمات سعیدی‌کیا اجرا می‌شود و پروژه‌ای را تعطیل نخواهیم کرد. اما اگر پروژه‌ای جدید بیاید با هیات امنا درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان