arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

قتل‌های مرموز بزرگراه کانادا: دو نوجوان مفقودشده مظنون به قتل‌ هستند

دو نوجوان کانادایی که پیش از این بیم ناپدید شدنشان می‌رفت، هم‌اکنون به عنوان مظنون‌ به قتل دو گردشگر استرالیایی و آمریکایی و مردی دیگر در بزرگراهی دورافتاده در شمال کانادا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دو نوجوان کانادایی که پیش از این بیم ناپدید شدنشان می‌رفت، هم‌اکنون به عنوان مظنون‌ به قتل دو گردشگر استرالیایی و آمریکایی و مردی دیگر در بزرگراهی دورافتاده در شمال کانادا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، "کام مک لئود" ۱۹ ساله و "بریر اشمگلسکی" ۱۸ ساله در ابتدا پس از کشف کامیون سوخته‌شان در نزدیکی دریاچه‌ای در استان "بریتیش کلمبیا" واقع در ۵۰۰ کیلومتری جنوب بزرگراه مذبور به عنوان دو نوجوان مفقود در نظر گرفته شدند.

اما پس از آن که این دو نفر در حال رانندگی با یک خودروی تویوتای خاکستری رنگ در استان "ساسکاچوان" دیده شدند، اکنون به عنوان مظنونان اصلی قتل سه نفر در امتداد یک بزرگراه تحت تعقیب هستند. هر چند پلیس محل و زمان دقیق مشاهده این دو نفر را اعلام نکرده است.

پلیس کانادا پیش‌تر از کشته شدن "لوکاس فولر" ۲۳ ساله‌ی اهل استرالیا و "چینا دیز" ۲۴ ساله‌ی آمریکایی که در حال سفر به آلاسکا بوده‌اند در امتداد بزرگراهی دورافتاده در شمال این کشور خبر داده بود. هم‌چنین چند کیلومتر پایین‌تر در همین بزرگراه، جسد مردی که هویت او هنوز فاش نشده، پیدا شده بود.

سخنگوی پلیس کانادا، مک لئود و اشمگلسکی را خطرناک دانسته و از مردم خواسته تا در صورت مشاهده آن‌ها هیچ اقدامی نکرده و به آن‌ها نزدیک نشوند و تنها بلافاصله با پلیس تماس حاصل کنند.

پلیس اگر چه مشخصات ظاهری این دو نوجوان را اعلام کرده اما هم‌چنین خاطر نشان کرده که این دو مظنون احتمالا ظاهر خود را تغییر داده و ممکن است خودروی خود را نیز تعویض کنند.

تصور می‌شود این دو نوجوان که در حال سفر بوده‌اند هم‌چنان به سفر خود ادامه دهند.

پلیس کانادا اعلام کرده با توجه به خطرناک بودن این دو نوجوان، پلیس تمام تمرکز خود را بر ردیابی و پیدا کردن این دو نفر گذاشته و در حال حاضر به هیچ مورد احتمالی مرتبط با این جنایات نمی‌پردازد.

هم‌چنین در یک فیلم ویدیویی منتشر شده از یک ایستگاه پمپ بنزین، مردی در حال صحبت با لوکاس فولر پیش از مرگ دیده می‌شود و پلیس برای کسب سرنخ‌های بیشتر در رابطه با این پرونده در جست‌وجوی این مرد است. پلیس کانادا با انتشار طراحی چهره این مرد از مردم خواسته تا در صورت مشاهده او به پلیس اطلاع دهند.

به نوشته روزنامه گاردین، فولر و دیز آخرین بار در حالی دیده شدند که در مسیر سفر دو هفته‌ای‌شان به آلاسکا بودند و خودروی آن‌ها در کنار جاده و در نزدیکی یک مکان گردشگری خراب شده بود. اجساد این دو قربانیِ احتمالی در تاریخ ۱۵ ژوئیه در کنار جاده یافت شد اما سه روز زمان برد تا پلیس هویت آن‌ها را شناسایی کند. تصور می‌شود این دو نفر بین تاریخ ۱۴ تا ۱۵ ماه ژوئیه کشته شده باشند.

نظرات بینندگان