arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

حمله پهپادی دوباره به پایگاه «ملک خالد»/ ارتش یمن: عربستان منتظر روزهای سخت‌تر باشد

نیروهای یمنی بار دیگر پایگاه هوایی ملک خالد را هدف حملات پهپادی خود قرار دادند. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن با انجام عملیاتی گسترده و منحصر به فرد آشیانه جنگنده ها و انبارها و مناطق حساس این پایگاه را هدف قرار داد و این حملات دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروهای یمنی بار دیگر در پاسخ به ادامه جنایات عربستان پایگاه هوایی ملک خالد را هدف حملات پهپادی خود قرار دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شب گذشته با پهپادهای قاصف 2k پایگاه هوایی ملک خالد عربستان در منطقه خمیس مشیط واقع در عسیر را هدف قرار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن با انجام عملیاتی گسترده و منحصر به فرد آشیانه جنگنده ها و انبارها و مناطق حساس این پایگاه را هدف قرار داد و این حملات دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که در صورتی که تجاوزهای عربستان به یمن ادامه یابد این رژیم باید منتظر روزهای سخت‌تری باشد.

وی گفت که عملیات ما در پاسخ به ادامه تجاوز و حملات مستمر عربستان به یمن صورت گرفته است.

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی هفته های گذشته بارها پایگاه هوایی ملک خالد در عسیر و فرودگاه های جیزان، نجران و ابها را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت که یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند 4 مزدور ارتش سعودی را در شرق منطقه جحفان در جیزان و منطقه مجازه در عسیر به هلاکت رسانده و یا زخمی کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

نظرات بینندگان