arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

با اقتدار از مرزهای کشور صیانت می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با اقتدار از مرزهای کشور صیانت می کنیم، گفت: مرزبانان ناجا و سپاه پاسداران در سرتاسر مرزها هوشیارانه حضور دارند و مانع از تحرکات تروریستی می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با اقتدار از مرزهای کشور صیانت می کنیم، گفت: مرزبانان ناجا و سپاه پاسداران در سرتاسر مرزها هوشیارانه حضور دارند و مانع از تحرکات تروریستی می شوند.

 سردار حسین اشتری در حاشیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: بحمدالله امروز سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شد و باید بگویم نیروهای مسلح در فراگیری، قرائت، حفظ و انس با قرآن پیشگام هستند.

وی با اشاره به انس و الفت سبزپوشان ناجا با قرآن، ادامه داد: پیروی از مکتب قرآن و ولایت، رویکرد کارکنان نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره امنیت مرزها و مقابله با گروه‌های تروریستی و اشرار، بیان کرد: مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در سرتاسر مرزها با هوشیاری و آمادگی کامل حضور دارند.

اشتری با اشاره به تجهیزات مرزبانان برای دفاع از مرزها، ادامه داد: خوشبختانه بر مبنای آموزش های مستمر و تجهیزات به روزی که در اختیار مرزبانان است، این غیور مردان با اقتدار مانع از ورود گروه‌های تروریستی، اشرار و ضد انقلاب به کشور می‌شوند و هر توطئه‌ای را در دم و لحظه خنثی می‌کنند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی با داشتن مرزبانان و نیروهای شجاع و غیور در کنار تجهیزات پیشرفته، ماموریت عظیم حراست از مرزها را برعهده گرفته و البته باید بگویم مرزنشینان نیز در تولید امنیت پایدار در مرزها نقش موثری دارند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص اقدامات ناجا برای تامین امنیت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طبق سنوات گذشته وظیفه خود را درباره امنیت انتخابات انجام خواهد داد\ البته این مهم باید از طریق وزارت کشور ابلاغ شود، ولی در هر حال آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داریم.

نظرات بینندگان