arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸

مشارکت ۳۲۰ هزار تهرانی در انتخابات شورایاری تا ساعت ۱۵

علی اعطا عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار دریافت شده تا ساعت ۱۵ شمار رای دهندگان ۳۲۰ هزار نفر بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیات نظارت انتخابات شورایاری از مشارکت 320 هزار نفر در انتخابات شورایاری تا ساعت 15 خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار دریافت شده تا ساعت 15 شمار رای دهندگان 320 هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه آمار شرکت کنندگان تا این لحظه قابل توجه و فراتر از حد انتظار بوده است، گفت: از ظهر امروز میزان مشارکت مردم در انتخابات شورایاری شتاب گرفته است و استقبال از انتخابات خوب بوده است.

وی با بیان اینکه از نظر آماری تا کنون 64 درصد رای دهندگان آقا و 36 درصد زن بوده‌اند، گفت: از نظر تعداد آراء سه منطقه 4، 16 و 5 در صدر قرار دارند.

وی افزود: از نظر درصد مشارکت به جمعیت منطقه، مناطق 19، 12 و 18 در صدر هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری انتخابات تمدید می‌شود یا نه؟ گفت: قرار است در ساعت 15:30 جلسه‌ای برگزار شود و هیات اجرایی در مورد تمدید زمان انتخابات به جمع‌بندی برسد.

اعطا در مورد محلاتی که بیشترین درصد مشارکت را داشتند، گفت: محله گلشن در منطقه 4، محله نعمت آباد در منطقه 19، محله شکوفه در منطقه 19، محله تهرانپارس غربی در منطقه 4، محله جوادیه در منطقه 16، محله خزانه در منطقه 16، مشیریه در منطقه 15، محله جوادیه در منطقه 4، محله اسلام آباد والفجر در منطقه 15 و عبدل آباد در منطقه 19 نیز بیشترین مشارکت را در سطح محلات داشتند.

اعطا در مورد تخلفات احتمالی نیز با بیان اینکه تخلفی به هیات نظارت تاکنون گزارش نشده است، گفت: البته در شعب تخلفی نبوده ولی احتمال دارد که کاندیداها بخواهند از محلات و مناطق دیگر رای جمع‌آوری کنند.

نظرات بینندگان