arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸

جوایز میلیونی جشنواره همراه بانک تجارت اهدا شد

نصب اپلیکیشن همراه بانک 50 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل 40 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و انتقال وجه شتابی هر کدام 20 امتیاز و انتقال موبایلی ، انتقال وجه داخلی تجارت به تجارت و پرداخت قبوض هم هر یک 10 امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به دنبال خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سومین قرعه کشی از مرحله دوم جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت برگزار و طی آن 620 برنده جوایز این مرحله مشخص شد.

به گزارش انتخاب به نقل از بانک تجارت، مراسم قرعه کشی سومین دوره جشنواره همراه بانک تجارت روز چهارشنبه دوم مرداد ماه برگزار و به صورت زنده در فضای مجازی پخش شد. در این مراسم که با استفاده از روش گوی و گردونه و الکترونیکی انجام شد، 20 نفر از کاربران همراه بانک که برای اولین بار این اپلیکیشن را روی گوشی همراه خود نصب کرده بودند، به قید قرعه برنده جایزه ده میلیون ریالی جشنواره شدند.

قرعه کشی 400 بسته اینترنت سه ماهه و 200 فقره شارژ اپلیکیشن کیف پول ست بخش دیگر این مراسم برای کاربرانی بود که در بازه زمانی پانزدهم الی بیست و هشتم تیر ماه از خدمات همراه بانک تجارت استفاده کرده و امتیاز خود را افزایش دادند.

کاظم‌پور رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه بازار در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه همراه بانک تجارت یک محصول بنیادی برای بانک محسوب می شود، گفت: امروز به جرات می توانیم بگوئیم که همراه بانک تجارت گوی رقابت از سایر همراه بانکهاو حتی اپلیکیشن های انتقال وجه موجود را در همه قابلیتها ربوده و از آنها پیشی گرفته است. لازم است تمام بخش ها و مخصوصا همکاران صف با توجه به تبلیغات گسترده این جشنواره تمرکز عملیاتی خود را بر روی فروش این کانال به مشتریان بانک معطوف کنند.

بانک تجارت همچنین برای جشنواره بزرگ همراه بانک خود یک جایزه بزرگ کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن و دو کمک هزینه 500 میلیون ریالی خرید خودرو برای سه برنده خوش شانس در پایان جشنواره در نظر گرفته است. برای حضور در قرعه‌کشی جایزه بزرگ خرید مسکن 2000 امتیاز و خرید خودرو 1000 امتیاز لازم است.

روشهای کسب و افزایش امتیاز و شرکت در قرعه کشی همراه بانک تجارت برای کاربران متفاوت است. نصب اپلیکیشن همراه بانک 50 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل 40 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و انتقال وجه شتابی هر کدام 20 امتیاز و انتقال موبایلی ، انتقال وجه داخلی تجارت به تجارت و پرداخت قبوض هم هر یک 10 امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به دنبال خواهد داشت.

اسامی برندگان سری سوم از دومین مرحله جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت را می توانید در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرسwww.tejaratbank.ir ببینید.

اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شرکت در جشنواره های این باشگاه و آگاهی از اسامی برندگان می توانند به پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان