arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

قیمت خودرو در بازار امروز شنبه ۵ مردادماه ۹۸ +جدول

امروز قیمت پراید تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. طوری که امروز پراید سایپا ۱۳۱ در بازار با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و هفت میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزین‌سوز در بازار ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و امروز با قیمت ۷۲ میلیون تومان فروخته می‌شود.قیمت روز سمند LX بدون تغییر نسبت به پنجشنبه هفته پیش همچنان روی ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است. البته باید توجه داشت که قیمت مصوب کارخانه برای این خودرو ۶۶ میلیون تومان است و این خودرو در بازار هشت میلیون تومان گران‌تر معامله می‌شود. از طرف دیگر سمند EF۷ بدون تغییر نسبت به روز گذشته و همچنان ۸۵ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
قیمت روز خودروهای داخلی در بازار آزاد اول هفته را با آرامش آغاز کرده است. طوری که خبری از افزایش قیمتی که آخر هفته پیش شاهد آن بودیم نیست و قیمت انواع محصولات ایران خودرو و سایپا سر جایشان ثابت باقی مانده‌اند. وضعیت قیمت روز محصولات کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو تقریبا به همین شکل است و شاهد تغییر قیمت چندانی در بین این محصولات نستیم. باید منتظر بمانیم تا ببینیم روزهای آینده چه اتفاقی در بازار خودرو خواهد افتاد.
 
قیمت روز محصولات سایپا شنبه ۵ مرداد ۹۸
 
به نوشته فرارو محصولات عموما نسبت به پنجشنبه هفته گذشته تغییری نکرده‌اند. مثلا تیبا صندوق‌دار همچنان مثل پنجشنبه در بازار با قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که حدود ۹ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. تیبا ۲ اختلاف کمتری با قیمت مصوب کارخانه دارد و امروز در بازار با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و حدود شش میلیون تومان با قیمت مصوب کارخانه تفاوت دارد. ساینا مثل دیگر محصولات سایپا امروز سر جایش ایستاده و مثل قبل با قیمت ۵۷ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. این ماشین کمترین اختلاف را با قیمت مصوب کارخانه دارد و تنها یک میلیون بالاتر از آن فروخته می‌شود.
 
قیمت روز پراید شنبه ۵ مرداد ۹۸
 
امروز قیمت پراید تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. طوری که امروز پراید سایپا ۱۳۱ در بازار با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و هفت میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. امروز قیمت پراید وانت در بازار حدود ۶۰۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده و حدود ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در طرف مقابل قیمت پراید هاچ‌بک نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و امروز هم این ماشین با قیمت ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
 
قیمت روز محصولات سایپا شنبه ۵ مردادماه ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۹,۴۰۰,۰۰۰
۴۹,۴۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۴,۵۰۰,۰۰۰
۴۴,۰۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۳,۶۰۰,۰۰۰
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
۵۶,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو شنبه ۵ مرداد ۹۸
 
قیمت روز پژو ۴۰۵ امروز در بازار تا یک میلیون تومان تغییر کرده است. طوری که قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزین‌سوز در بازار ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و امروز با قیمت ۷۲ میلیون تومان فروخته می‌شود. مدل دوگانه‌سوز رفتار معکوسی دارد. طوری که قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز در بازار افزایشی است و یک میلیون تومان بالاتر از پنجشنبه هفته گذشته فروخته می‌شود. امروز پژو ۴۰۵ SLX بدون تغییر باقی مانده و همچنان ۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۶۸ میلیون تومان است.

امروز قیمت انواع پژو ۲۰۶ تغییری نسبت به هفته پیش ندارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۸۰ میلیون تومان قیمت دارد که حدود ۱۳ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز با قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار آزاد معامله می‌شود و حدود ۱۵ میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد. امروز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار همچنان ۹۴ میلیون تومان فروخته می‌شود و تغییری نسبت به پنجشنبه هفته پیش پیدا نکرده است.

قیمت روز سمند LX بدون تغییر نسبت به پنجشنبه هفته پیش همچنان روی ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است. البته باید توجه داشت که قیمت مصوب کارخانه برای این خودرو ۶۶ میلیون تومان است و این خودرو در بازار هشت میلیون تومان گران‌تر معامله می‌شود. از طرف دیگر سمند EF۷ بدون تغییر نسبت به روز گذشته و همچنان ۸۵ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت دارد.

امروز پژو پارس، دنا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نکرده‌اند. قیمت روز پژو پارس همچنان ۹۲ میلیون تومان است و حدود ۱۴ میلیون تومان گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. دنا معمولی تیپ ۲ تقریبا دو برابر قیمت مصوب کارخانه قیمت دارد و ۱۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود. دنا پلاس توربو به رغم اینکه خودرو داخلی به حساب می‌آید، از همه گران‌تر است و ۱۷۱ میلیون تومان فروخته می‌شود.
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۵ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۴,۵۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۲,۰۰۰,۰۰۰
۷۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۶,۹۰۰,۰۰۰
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو 207 دنده‌ای
۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو شنبه ۵ مرداد ۹۸

امروز انواع خودرو‌های MVM از سری محصولات مدیران خودرو در بازار تغییر چندانی نسبت به پنجشنبه هفته گذشته ندارند. تنها تغییر قیمت امروز در مورد MVM X۲۲ دنده‌ای اتفاق افتاده که قیمت این ماشین چهار میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. پنجشنبه هفته پیش این خودرو در بازار ۱۵۰ میلیون تومان قیمت داشت و حالا به ۱۵۴ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل MVM X۲۲ اتوماتیک تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان ۱۸۹ میلیون تومان فروخته می‌شود.  

قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۲۵ میلیون تومان است و حدود ۱۵ میلیون پایین‌تر قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. اختلاف قیمت بازار برای MVM X۳۳ با قیمت مصوب کارخانه کمتر است و این محصول حدود ۱۳ میلیون پایین‌تر از قیمت کارخانه و حدود ۲۲۳ میلیون تومان فروخته می‌شود.  
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۵ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت محصولات کرمان موتور شنبه ۵ مرداد ۹۸

قیمت انواع خودرو جک موجود در بازار از سری محصولات کرمان موتور نسبت به هفته پیش تفاوتی نداشته و امروز هم با همان قیمت‌ها فروخته می‌شوند. امروز شنبه پنجم مرداد جک J۴ با قیمت ۱۳۹ میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت روز جک S۳ در بازار ۱۸۸ میلیون تومان است. امروز اگر بخواهید جک S۵ بخرید باید رقمی حدود ۲۶۶ میلیون تومان سرمایه داشته باشید. البته باید توجه کنید که قیمت مصوب کارخانه برای این ماشین ۳۴ میلیون بیشتر است.  تفاوت قیمت کارخانه و بازار در بین محصولات کرمان خودرو برعکس است و این ماشین‌ها در بازار آزاد با قیمت کمتری نسبت به نرخ مصوب کارخانه فروخته می‌شوند.
 
قیمت روز محصولات کرمان موتور شنبه ۵ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰

 

نظرات بینندگان