arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
مرکز مطالعاتی و پژوهشی «pew»:

فیلم های مرتبط با کودکان زیر 13 سال 3 برابر بیش از دیگر ویدئوهای یوتیوب بازدید دارند

نتایج پژوهش های مرکز مطالعاتی و پژوهشی pew نشان می دهد که ویدئوهای مرتبط با کودکان زیر 13 سال سه برابر بیش از دیگر ویدئوها بازدید گرفته اند. این آمار نشان می دهد برتری مذکور در طول هفته نخست سال 2019 به شکل محسوسی وجود داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتایج پژوهش های مرکز مطالعاتی و پژوهشی pew نشان می دهد که ویدئوهای مرتبط با کودکان زیر 13 سال سه برابر بیش از دیگر ویدئوها بازدید گرفته اند. این آمار نشان می دهد برتری مذکور در طول هفته نخست سال 2019 به شکل محسوسی وجود داشته است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ارتباطات یوتیوب با کودکان بر اساس فیلم های مختلف آموزشی، تفریحی، انیمیشن و بسیاری از موارد مشابه صمیمانه است.

این خبرها و جزئیات یک هفته پس از آن مطرح می شود که شرکت مادر یوتیوب؛ شرکت گوگل، مبلغ چند میلیارد دلار را به علت نقض قوانین حفظ حریم خصوصی داده های کودکان در یوتیوب به کمیسیون تجاری فدرال ایالات متحده پرداخت می کند.  با این حال به نظر می رسد یوتیوب برای همه کودکان زیر 13 سال نیز بسیار محبوب است و قصد ندارد از این محبوبیت شانه خالی کند.

Pew ویدیوهای منتشر شده در هفته اول ماه ژانویه توسط 43،770 کانال را بررسی کرد که همه آنها بیش از 250،000 مشترک داشتند. در مجموع، کانال های تحقیق Pew تقریبا یک چهارم میلیون ویدیو را آپلود کرد که 48،486 ساعت به طول انجامید.این مطالعه افزود: "اگر شخصی 8 ساعت در روز به تماشای فیلمها یپردازد (بدون وقفه یا روزهای تعطیل) بیش از 16 سال طول خواهد کشید تا همه محتوای ارسال شده توسط تنها یکی از کانالهای محبوب را در پلتفرم یوتیوب تماشا کند."

در سایر یافته ها، 18 درصد از فیلم های انگلیسی زبان مورد بررسی در این مطالعه مربوط به بازی بود. این ویدیوها اغلب طولانی تر از محتوای دیگر بودند. همچنین فیلم هایی با کلمات کلیدی مانند "فورتنایت"، "شوخی" یا "بدترین" پنج برابر تعداد بازدید بیشتر نسبت به دیگر ویدئوها داشتند.

نظرات بینندگان