arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

انهدام باند سارقان قمه به دست در آبادان

ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند پنج نفره سارقان قمه به دست که در زمینه سرقت تلفن همراه و منزل فعالیت داشتند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه قبضه قمه، یک تیغه چاقو و مقداری آلات استعمال مواد مخدر کشف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

‌فرمانده انتظامی آبادان از انهدام باند سارقان قمه به دست در این شهرستان خبر داد.

‌سرهنگ سید محسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا‌، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و سرقت موبایل از طریق زورگیری با قمه در برخی مناطق آبادان شناسایی و دستگیری سارقان به ماموران انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر(عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند پنج نفره سارقان قمه به دست که در زمینه سرقت تلفن همراه و منزل فعالیت داشتند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه قبضه قمه، یک تیغه چاقو و مقداری آلات استعمال مواد مخدر کشف شده است.

تقی‌زاده با بیان اینکه سارقان دستگیر شده دارای سوابق مزاحمت برای نوامیس مردم در تفرجگاه‌ها هستند، افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به سه فقره موبایل‌قاپی و چهار فقره سرقت از منزل از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا شدند.

نظرات بینندگان