arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

پاسخ منفی ریبری به پیشنهاد موناکو

هافبک سابق بایرن مونیخ با وجود پیشنهاد از موناکو تصمیم گرفت که راهی این تیم نشود. او هنوز مقصد بعدی اش را انتخاب نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، فرانک ریبری بعد از بیشتر از یک دهه حضور در بایرن مونیخ از این تیم جدا شد. ریبری آخرین فصل حضورش در بایرن را با قهرمانی در بوندسلیگا جشن گرفت تا وداعی باشکوه با این تیم داشته باشد.

این بازیکن باتجربه فرانسوی پیشنهادهای زیادی دارد؛ از لیگ چین گرفته تا لیگ آمریکا و لیگ ستارگان قطر و البته لیگ عربستان با این حال او هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته است.

روزنامه اکیپ فرانسه نوشت که باشگاه موناکو هم مشتری جدی ریبری است و به این بازیکن باتجربه پیشنهاد داده است اما او آن را رد کرده است.

اکیپ از دلیل رد پیشنهاد موناکو توسط ریبری هم سخن به میان آورد و تاکید کرد که این بازیکن چون نمی‌خواهد در فوتبال فرانسه با پیراهن باشگاهی غیر از مارسی بازی کند به پیشنهاد موناکو پاسخ منفی داد.

ریبری از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ با پیراهن مارسی به میدان رفت و بعد از آن بود که راهی بایرن مونیخ شد و سال‌ها با پیراهن این تیم درخشید. او در سال ۲۰۱۴ هم از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

نظرات بینندگان