arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

تیراندازی در نیویورک ۶ زخمی برجای گذاشت

به گزارش منابع خبری آمریکا، در تیراندازی شنبه شب (به وقت محلی) در پارک «بروکلین» شهر نیویورک آمریکا دست کم ۶ تن به شدت زخمی شدند. مقامات این شهر در مصاحبه با شبکه "سی بی اس" اعلام کردند که این مجروحان این تیراندازی به سرعت به بیمارستان منتقل شدند و حال آن‌ها وخیم اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش منابع خبری آمریکا، در تیراندازی شنبه شب (به وقت محلی) در پارک «بروکلین» شهر نیویورک آمریکا دست کم ۶ تن به شدت زخمی شدند.

ویدئو‌های منتشر شده توسط شاهدان نشان می‌دهد پلیس ساعت ۲۲.۳۰ به وقت محلی در محل حادثه حاضر شد.

مقامات این شهر در مصاحبه با شبکه "سی بی اس" اعلام کردند که این مجروحان این تیراندازی به سرعت به بیمارستان منتقل شدند و حال آن‌ها وخیم اعلام شده است.

منابع آگاه اعلام کردند که این تیراندازی در نزدیکی زمین بازی کودکان منطقه بروکلین اتفاق افتاده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این تیراندازی در دست نیست.

گزارش مرکز آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا حاکیست که از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی تاکنون، ۳۱ هزار و ۶۱۹ مورد تیراندازی در این کشور به ثبت رسیده است که در نتیجه این تیراندازی‌ها هشت هزار و ۳۳۲ نفر کشته و ۱۶ هزار و ۴۳۱ نفر زخمی شده اند.

۳۶۸ نفر از قربانیان (کشته یا زخمی) این حوادث کودکان زیر ۱۱ سال هستند و یک هزار و ۷۰۳ نفر نوجوانان کمتر از ۱۷ سال سن می‌باشند.

در این مدت ۲۳۸ مورد تیراندازی به جمع، ۹۹۳ مورد حمله به منازل و ۸۴۴ مورد تیراندازی به منظور دفاع از خود و ۸۸۵ مورد تیراندازی غیرعمدی ثبت شده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان