arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

خبر بد برای ناپولی

مدافع یونانی یوونتوس که در تابستان راهی این تیم شده در دیدار برابر لیورپول مصدوم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، ناپولی در دیداری دوستانه به مصاف لیورپول رفت و با بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشت توانست با سه گل به پیروزی برسد. ناپولی درحالی در این دیدار با سه گل به پیروزی رسید که حریفش فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و این به خوبی نشان می دهد که تیم آنچلوتی در شرایط خوبی به سر می برد.

خبر بد برای هواداران و کادر فنی ناپولی آسیب دیدگی مانولاس مدافع جدید این تیم بود که کام آنچلوتی را تلخ کرد. مانولاس مدافع جدید ناپولی که به تازگی راهی این تیم شده در نیمه نخست مصدوم شد و آنچلوتی مجبور به تعویض شد.

آسیب دیدگی طولانی مدت مانولاس بدترین خبر برای آنچلوتی خواهد بود که حساب ویژه‌ای روی این مدافع یونانی کرده بود. باشگاه ناپولی برای جذب مانولاس حاضر شد که رقم فسخ قراداد این مدافع را که 36 میلیون یورو بود پرداخت کند و تا سال 2024 با او قرارداد امضا کند.

ناپولی در سال‌های اخیر همواره در سایه یوونتوس بود و نایب قهرمانی در رقابت های سری A را کسب کرده است. این تیم امید زیادی دارد که با آنچلوتی و حفظ ستاره‌های خود و البته جذب چند بازیکن جدید بتواند در فصل جدید به امپراتوری یووه پایان دهد و قهرمانی در سریA را به دست آورد اما کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

نظرات بینندگان