arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

محاکمه مرد همسرکش: خودم او را در حال خیانت دیدم / به من قرص خواب آور داده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیزدهم بهمن سال 94 مأموران کلانتری قرچک ورامین در جریان درگیری دو مرد قرار گرفتند.

یکی از آن دو مرد که - سعید - نام داشت به مأموران گفت: این مرد با زنم رابطه شیطانی داشته وخودم آنها را دیدم. زنم را کشتم اما این مرد فرار کرد و حالا به سراغش آمده‌ام.

درپی اظهارات سعید، مأموران به خانه‌اش رفتند و با جسد زنش به‌نام فریبا روبه‌رو شدند که غرق در خون لای یک فرش پیچیده شده بود. سعید در بازجویی گفت: همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم.مرد غریبه که هادی نام داشت فرار کرد اما همسرم را درون فرش پیچیدم و با چاقوی آشپزخانه به قتل رساندم و بعد به سراغ هادی رفتم و با او گلاویز شدم.

به‌دنبال اعتراف‌های تکان دهنده مرد جوان او به اتهام قتل عمد دستگیر شد. رسیدگی به این حادثه در شعبه هفتم به ریاست قاضی کیخا و با حضور یک مستشار تشکیل شد.

در این جلسه سعید به اتهام قتل همسرش تحت محاکمه قرار گرفت. در ابتدای محاکمه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و آنگاه خانواده مقتول خواستار قصاص دامادشان شدند.

سپس سعید در جایگاه ویژه ایستاد و در شرح ماجرا گفت: من اتهام قتل همسرم را قبول دارم اما او چون به من خیانت کرده بود حق داشتم که او را به قتل برسانم. او به من قرص خواب آور می‌داد. ما فرزند 10 ساله‌ای داریم و نمی‌دانم چگونه همسرم به خودش اجازه می‌داد به من و فرزندم خیانت کند.

در پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور حکم درباره این مرد وارد شور شدند.

منبع: ایران

نظرات بینندگان