arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

کارگردان «گاندو»: فصل دوم این سریال در راه است

جواد افشار کارگردان این سریال تلویزیونی از نگارش فیلمنامه جدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که سری دوم سریال «گاندو» در آینده نزدیک شروع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جواد افشار کارگردان این سریال تلویزیونی از نگارش فیلمنامه جدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که سری دوم سریال «گاندو» در آینده نزدیک شروع می‌شود.

وی افزود: مطالبه مردم از ساخت فصل دوم را به دیده چشمم می‌گذارم. قرار اولیه و جاری‌مان هم بر «گاندوهای» جدید است. امیدوارم آرش قادری بنویسد و فیلمنامه خوبی از آب دربیاید کار تولید هم آغاز می‌شود.

کارگردان سریال تلویزیونی «گاندو» درباره اظهارنظر جدید سخنگوی وزیر خارجه ایران و ماجرای نامه‌نگاری ظریف با رهبر معظم انقلاب، گفت: من همیشه برای همه مسئولان احترام قائل بوده‌ام و هستم. اما موضوع سریال «گاندو» حقیقتاً ربطی به وزیر خارجه نداشته و مفهوم اصلی ما نمایش اقتدار امنیت ملی کشور است. بقیه این اتفاقات حاشیه است که به آن دامن می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: نکاتی را از سریال استخراج می‌کنند و متن، دیالوگ و سکانس‌های آن موجود است. «گاندو» اقتدار جوانان امنیتی و نیروهای امنیتی کشور را نمایش داد. موضوعات دیگر اهمیت ندارند در حاشیه کار بوده و ربطی به اصل مطلب نداشته است. نفوذ یک جاسوسی را نمایش دادیم که کلیه قوا و نیروهای امنیتی همه تعامل کردند و به یک نتیجه واحد رسیدند آن جاسوس را با آمریکایی‌ها سر یک مواردی تبادل کردند.

براساس این گزارش، امروز سخنگوی وزارت خارجه بعد از یکی دو روز حاشیه‌های نامه‌نگاری ظریف با مقام معظم رهبری به این نکته اشاره کرد که: «مقام معظم رهبری به نامه ظریف درباره سریال «گاندو» پاسخ دادند که مطلقاً راضی نیستند به مجموعه وزارت خارجه و ایشان اهانتی صورت بگیرد.»

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان